Ga naar inhoud

Het XBOX ONE topic


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

Roan, is de xbox one zo veel waard voor je dat je hem importeert? Dit is een oprechte vraag. Als ik eerst voor een xbone zou gaan (ging ik al niet omdat ik de exclusives van de 360 tegen vond vallen en ik jammer vond dat ik geen ps3 had, maar stel in het geval dat ik hem toch zou willen halen) zou ik hem nu niet meer halen. Microsoft heeft de nederlands gebruikers behoorlijk hard genaaid. Ik zou microsoft mijn geld niet gunnen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 3,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Importeren is echt niet meer iets wat nu bijzonder is hoor. Het enige wat ik meer betaal t.o.v. Game Mania is 8 euro verzendkosten. Verder heb ik precies hetzelfde apparaat alleen heeft hij nog geen Nederlands. Overigens blijf ik misschien wel Engels schreeuwen tegen dat ding ook al is Nederlands er. Maar echt, ik kijk naar het product en naar de games. Natuurlijk vind ik het genaaid dat we pas eind volgend jaar hem misschien mogen verwachten, maar moet ik daar nu mijn keuze op baseren? Ik weet niet hoe het met jullie zit overigens, maar ik vind het wel iets erger dat de vans waar ik op loop gemaakt zijn in textielfabrieken waar vrouwen een paar cent per dag voor verdienen, dan dat ik een jaar moet wachten op zo'n console. Lieve bedrijven bestaan niet. Tenminste, behalve veel gezellige eenmanszaakjes.
Link naar reactie
Delen op andere sites

elke Nederlander wordt geacht de wet te kennen. Dus ik zie het probleem hier niet echt? Niks geniepigs aan. Alles is openbaar je kan het zo opzoeken. Microsoft daarentegen heeft ons gewoon voorgelogen met dat DRM verhaal. Ik citeer Major motherfucking Nelson(Vrij vertaald): "Onmogelijk om DRM er nu nog uit te halen, te ingewikkeld." een week later was het zover. BAM!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toffe functie heb ik eergisteren te horen gekregen van Xbox One bezitter: als je bij singleplayer de game sluit en het een andere dag weer gaat spelen, speel je weer precies vanaf het moment waar je gestopt bent! Alsof je hem dus altijd op pauze had staan zegmaar. Klonk als een toffe feature die nu nog in de beta zit en dus een enkele keer niet kan werken (dan kom je gewoon bij checkpoint) maar ik vind het een mooize next-gen feature. Helaas niet op de PS4, wil die namelijk vooral gaan kopen voor singleplayer games.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die hele DRM gedoe bij de xbone is toch niet verdwenen zoals MS het ons had verteld. [http://www.cinemablend.com/games/Xbox-One-24-Hour-Check-DRM-Returns-During-Killer-Instinct-Tournament-61114.html](http://www.cinemablend.com/games/Xbox-One-24-Hour-Check-DRM-Returns-During-Killer-Instinct-Tournament-61114.html)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roan, ik volg dit topic al een poosje maar ik heb nog nooit gereageerd. Ik zag dat je een Xbox One gaat importeren, ik heb hetzelfde gedaan bij de Duitse Amazon. Ik heb hem gister ontvangen en gelijk aangesloten, werkt perfect en ik ben er erg blij mee dus je hebt een goede keus gemaakt door hem te importeren! Ik heb zelf Ryse en Dead Rising 3 gekocht op een Nederlandse webshop voor €55,- per stuk. Niet op de reviews gelet, wel gelezen en op m'n eigen mening gebasseerd zijn het erg leuke games. Ik prefereer Dead Rising 3 omdat ik de eerste 2 delen ook heb gespeeld, je kunt je er prima mee vermaken. Kan niet wachten tot er volgend jaar tot er meer games gaan uitkomen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roan, ik volg dit topic al een poosje maar ik heb nog nooit gereageerd. Ik zag dat je een Xbox One gaat importeren, ik heb hetzelfde gedaan bij de Duitse Amazon. Ik heb hem gister ontvangen en gelijk aangesloten, werkt perfect en ik ben er erg blij mee dus je hebt een goede keus gemaakt door hem te importeren! Ik heb zelf Ryse en Dead Rising 3 gekocht op een Nederlandse webshop voor €55,- per stuk. Niet op de reviews gelet, wel gelezen en op m'n eigen mening gebasseerd zijn het erg leuke games. Ik prefereer Dead Rising 3 omdat ik de eerste 2 delen ook heb gespeeld, je kunt je er prima mee vermaken. Kan niet wachten tot er volgend jaar tot er meer games gaan uitkomen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...