Ga naar inhoud

Het XBOX ONE topic


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 3,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@GoldeNGuN Ja ik heb datzelfde dus bij 12game.com gehad. Zowel bij de Black ops 2 als Halo 4 limited editions. Ruim van tevoren besteld en op de dag van release nog niks binnen. Toen kreeg ik op die dag rond 16:00 een mailtje dat het niet op voorraad was en dat ik een week moest wachten. Ik wilde die avond per se gaan gamen met vrienden (dat doe je op de release dag), dus het was lekker handig dat ze een uur voor alle winkels dicht gaan even een mailtje sturen dat hij niet meer komt. Toen heb ik uiteindelijk opgebeld en met veel moeite kreeg ik mijn geld terug. Ik heb daarvoor nooit problemen gehad met 12game dus het kan zijn dat het iets eenmaligs was, maar toch blijft het risico bestaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijne staat te koop, maar tot nu toe niemand die verder gegaan is dan een "view" op 2de hands :( ik verkoop alles in 1 groot pakket: Xbox 360 Slim, kinect, 3 controllers, al mijn games incl BF4, GTAV, ... :) maar ik vermoed dat er nog zo mensen zijn en er meer aanbod dan vraag is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...