Ga naar inhoud

Het XBOX ONE topic


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 3,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Haha Kinect is hopeloos. Dit is toch precies hetzelfde als wat er op de 360 gebeurde met kinect? Jaa prachtige shit met die Milo demo enzo geweldig. Nooit weer wat van terug gezien. Dat gaat ook met 2.0 gebeuren. Microsoft heeft alle day one adapters er lekker in geluisd. 100 euro extra voor iets wat totaal overbodig is. Ach jullie kunnen tenminste peggle 2 met de kinect spelen, want dat wil je:'). Woeshhh daar ging weer 100 euro. En Deezide Kinect is een goed apparaat?;') Haha dat zien we.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, nee jij ziet dat niet want je hebt er nooit een gezien. Ik heb die Kinect van de x360 ooit gekregen en weer verkocht want dat was een waardeloos ding. 2.0 is echter een stuk beter, en een toevoeging. Maar goed, alle Xbox One users vinden het een toevoeging, dus waarom luisteren naar de grap van de community. Staat je schuilkelder alweer gereed trouwens voor als Microsoft Sony's kont schopt op de E3 en je weer een paar maanden onder moet duiken omdat je te kinderlijk bent om een nederlaag te erkennen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh god ik was die milo demo helemaal vergeten! Holy shiit wat een grap was dat. [https://www.youtube.com/watch?v=CPIbGnBQcJY](https://www.youtube.com/watch?v=CPIbGnBQcJY) Maar aan de andere kant de PS eye had ook nog Eyedentify wat wel leuk leek maar die spel is nooit uitgekomen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klaasjan, wat zet je jezelf toch weer voor schut. Ga nou toch lekker op je console spelen en laat mensen met een andere mening/voorkeur lekker met rust. Zie je Roan wel eens op een willekeurig moment het PS topic inkomen om iets af te zeiken? Dat bedoel ik.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben echt enorm blij dat ik toch ook een Xbox One gekocht heb. Als ik nu op de PS4 speel, betrap ik me erop dat ik me stoor aan bepaalde omslachtigheden van de PS4. Als ik bijvoorbeeld een multiplayer game speel en net een episch moment heb gehad ben ik nu geneigd om via voice command dat moment op te nemen. Helaas moet ik dan minimaal 10-20 seconden uit mijn MP game om die gameplay manueel op te slaan. Zo zijn er nog wel een aantal dingetjes. Het startmenu is dan weer wel veel sneller en overzichtelijker op de PS4 en stoor ik me toch wel aan de enorme laadtijden van de XBONE games tegenover de PS4 games. Qua games is het tot nu toe geen eens een wedstrijd te noemen. waar de PS4 welgeteld 1 noemenswaardige exclusive heeft (Infamous, een inferieure versie van Crackdown Imo) heeft microsoft het beter voor elkaar (voor mijn smaak dan). Forza 5 en Titanfall heb ik al in mijn bezig, maar ik wil Dead Rising 3 en Ryse zeker nog spelen. Deze generatie is de makkelijkste qua wisselen tussen controllers. Ze zijn eigenlijk allebei echt flawless en waar ik vroeger altijd moeite had, speel ik nu Titanfall en Battlefield op de 2 verschillende consoles achter elkaar zonder aanpassingsproblemen. Bottom line: Multiconsole owners always win, ik zou je niet kunnen vertellen welke van de 2 consoles je moet halen als je er maar een wilt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens echt jammer dat er dus gewoon niemand meer over is van de oude Xbox groep. Ik heb nog een hele tijd met Overdoziz gespeeld, ook Battlefield op de PS4, maar die is naar de pc overgestapt. Van Stefano heb ik nooit meer iets vernomen, Roy is gestopt met gamen, Donvinzone wil niet meer met ons te maken hebben:P. Wat dat betreft is het jammer dat de Xbox One voor velen een flop is geworden, niemand meer om mee te spelen op de Bone.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij op persoonlijk front valt het wel mee, ik speel nu wel redelijk vaak met pepijn van deze community, haalt een van men beste vrienden binnenkort een Xbox One, en 2 andere beste vrienden ook als ze het geld hebben. Verder hebben bijna al mijn collega's een Xbox One, dus voor de meeste online games kan ik wel iemand fixen. Maar wel jammer van Overdoziz, lang niks meer gehoord van Chris. Stefano is al 24 dagen niet meer online geweest en heb ik nog wel ooit Halo 4 mee gespeeld (met zen Mona toetje reclame stem). Jammer dat je BF4 op PS4 hebt btw, die speel ik vrij regelmatig op de One nog.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...