Ga naar inhoud

Het XBOX ONE topic


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 3,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

MS had een dikke presentatie. Het enige wat ik gewoon miste was een verassing of een echte nieuwe exclusive. Volgens mij waren alle games (op indies na) die getoond werden al bevestigd, geteased of gelekt. Ik had ook nergens een echt verassingsgevoel. Ik miste ook net die ene first-party exclusive zoals een GoW, of Conkers. Waar was die Rare game die aangekondigd zou worden? Ookal waren de games niet "nieuw" en waren er geen verassingen, het blijven wel gewoon dikke games en daar gaat het uiteindelijk om. Daarom is mijn conclusie dat dit een zeer geslaagde presentatie was mits de games je smaak zijn. Alleen was het door gebrek van een big surprise geen presentatie die ik me over jaren nog zal herinneren. PS: waar waren DX12, Virtual Reality, game streaming, cloud mogelijkheden, en backwards compatibility?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Qua presentatie heeft MS van de 2 gewonnen. Overall is Ubi mijn winnaar. Heb als singeplayer gamer heb ik met de X1 een miskoop gedaan, wat dat betreft bied Sony meer voor mij. Het is nog wel een beetje een overgangsjaar dus MS zal volgend jaar met toffe dingen moeten komen, want met alleen Halo(en Gears) is het niet veel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind echt dat Microsoft de beste presentatie had, zieke games zoals tomb raider, fable, ori, ac unity, een aantal indies, halo, sunset en nig een aantal andere... Sony heeft niks leuks voor mij, allemaal van die duistere games... nee geef mij maar xbox! helemaal toen Sony met dat tv gebeuren kwam, ik dacht echt WHAT DA FUCK!? voor mij heeft Microsoft dit gewonnen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sony's presentatie was vooor mij alleen goed voor de third partie games, verder weinig wat mij overhaalde om dit jaar nog een PS4 te halen. Ik moet nog steeds een PS4 halen, maar na deze E3 heb ik er geen haast mij en kan die aankoop wel wachten tot 2015.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Microsoft is voor mij tot nu toe samen met Ubi (ookal had ik gehoopt op een nieuwe aankondiging voor Rayman) de winnaar. Wat een super vette stage ook. En die trailer van Sunset Overdrive was awesuuuuum. Samen met Tomb Raider, that is. Oh en Platinum Games! Woooo! Super vet. Heb alleen vrij weinig met Halo, maar zelfs dat wist me op te warmen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal wel nep zijn en voor promotie van het WK, maar ik vind de controllers nog best vet, vooral de linker. http://compass.xboxlive.com/assets/06/03/0603606a-439d-4ff8-9fed-03aabfdc99c1.jpg?n=nl-nl_DestinationBrazil_MatchSpecific_heroes.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...