Ga naar inhoud

Naar welke series kijk jij?


Thominator

Aanbevolen berichten

@ ZZ: geprobeerd te kijken. Heb me gruwelijk geërgerd aan die dikke papzak wat 1 vd hoofdrollen speelt. Als dat me niet aan staat kan ik al niet meer kijken. Net als met SoA. @ Early: no shit sherlock, zijn er mensen op deze planeet die dat niet weten? Persoonlijk vond ik de downfall van zijn hele imperium interessanter dan hoe het allemaal begon. Maar dat is iets persoonlijks natuurlijk. Een spinoff over Miami of Cali zie ik nog wel gebeuren..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Californication Season 3. Ik ben verslaafd aan Hank Moody en stiekem wil ik hem ook gewoon zijn. Die man komt echt met alles weg, en de manier waarop hij alles benadert is gewoon chill. En niet te vergeten de dolkomische Charlie Runkle die in de gekste situaties terecht komt. Lang niet meer zo vermaakt met een serie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben net begonnen aan Narcos s02. Grappig feitje over Narcos: Het blijkt dat de meeste accenten tergend slecht zijn. Je het kunt het vergelijken met Tony Soprano die met een texaans accent spreekt. Maar wij niet Spaanssprekende horen dat natuurlijk niet.@ Rebenga: Ja kan ik wel begrijpen. Hij is ook de minste en vooral in seizoen 2 is ie onnodig vind ik. Verder 1 van de beste series die ik ooit heb gezien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fargo seizoen 2 bijna af (1 niet gezien maar dit seizoen werd mij aangeraden), en ik vind hem erg goed! Aan de ene kant gebeurd er eigenlijk vrij weinig, maar de gebeurtenissen en dan vooral de scènes zijn zo neergezet dat het toch steeds 'spannend' is, en veel dialogen zijn gewoon geniaal. Eigenlijk niks mis met deze serie wat ik me kan bedenken, behalve dat het niet voor iedereen weggelegd is (vergelijkbaar met Breaking Bad qua tempo voor een groot deel; zelden een vlot tempo met actie, maar vooral veel dialogen en spanning).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...