Ga naar inhoud

Naar welke series kijk jij?


Thominator

Aanbevolen berichten

Maniac, Netflix original Heel raar en toch ook weer niet. Soms moeilijk te volgen en geeft me soms een raar gevoel in mijn buik. De eerste paar afleveringen vond ik erg interessant omdat het dus gaat over droomtoestanden en psychoses en ik blijf steeds maar kijken omdat ik steeds op het puntje van mijn stoel zit om meer te komen te weten over het verhaal, terwijl er steeds maar een klein beetje wordt verklapt. Ben nu bij aflevering 7 of 8 van de 10. Cijfer idunno yet, wel gaaf
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het moeilijk te volgen slaat meer op het mysterieuze van de serie en uiteindelijk besloot ik gewoon om me mee te nemen met het verhaal en toen keek het veel makkelijker weg. Er zijn steeds terugkomende en herkenbare elementen als je op let en soms wordt je gelijk in het diepe gegooid, waarna je je weer even moet bedenken wat nu de realiteit is en wat niet. cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

One Punch Man gekeken. Leuke satire. Heb niet superveel anime gezien, maar merkte wel dat het leuk was om ook wat anders gezien te hebben vooraf. Het genre wordt soms goed belachelijk gemaakt. Hij verdwijnt binnenkort weer van Netflix, dus ik zou hem snel nog even checken. Gehele serie duurt maar een uurtje of 4.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...