Ga naar inhoud

Het Playstation 4 Topic


rodriguez

Aanbevolen berichten

Hahaha, praat je er maar weer onder uit, ik geniet nog steeds. Ik besefte helemaal niks waar ik teleurgesteld van werd, ik kan alleen maar genieten van de paniek en wanhoop die ik hier zie om de critics :') Zelfs jij doet niet eens moeite nog wat in te brengen op reacties van ons hieronder. Maarre, wat wil je zeggen met je 2e comment? Heb ik dan gezegd dat ik de komende jaren op current gen blijf?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Klopt, ik vond Reach dan ook beter dan Halo 4. Maar waar ik vooral doel op games losstaand. AC2 is meer verniewend t.o.v. AC1 dan AC4 is t.o.v. AC3. Haalt niet weg dat ik AC4 een betere game vind op zich. BF3 is als losstaande game beter dan BF:BC2, maar als vervolg gewoon minder gespeeld omdat het veel van hetzelfde was omdat ik de BF gameplay al zo veel heb gespeeld in BF:BC2.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar waar haal jij de paniek vandaan? Ik ben in paniek als een familielid van mij een hartaanval krijgt. Niet om een game. Het spijt me maar zelfs al zou Killzone een kutgame zijn. Dan is het ergste wat er kan gebeuren dat ik het jammer vind. Dat zo'n mooie franchise niet meer zo goed is als voorheen. Maar ik weet zeker dat Guerilla Games mij geeft wat ik precies wil. Good old Killzone:).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou ik niet weten, ik vind beide series niks en heb Killzone nog niet eens gespeeld (wat raar). Maar haal maar weer lekker CoD erbij, waarom niet. Slechtste voorbeeld hierin aangezien die door zoveel critici altijd wordt geprezen omdat het alleemaal CoD fanboys lijken te zijn. Ook heb ik het gevoel dat de eerlijke reviewers CoD meer reviewen als een arcade shooter dan een Warfare Shooter als BF4.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zucht, weer zo'n afwijkende comment voor het grootste deel gericht op het woordje "paniek" dat ik geruik, kom op zeg, zelfs jij kan beter. Als ik straks zeg dat ik honger heb ga je dan ook zeggen dat dat gelul is omdat ze in Afrika pas echt honger hebben? Het is maar een woord man. Maar ja, het geeft wat jij wilt, good ol' Killzone. Moet je ook niet bij andere series gaan klagen dat ze niet vernieuwend zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dead rising 3 en Ryse. Die zijn pas vernieuwend. Het enige vernieuwende aan Dead rising 3 is de "3". Net als Ryse(Hoezo een verschrikkelijk slechte god of war kloon). Ik weet precies hoe ze denken bij Microsoft: What the fack Sony heeft fucking vette exclusives met The last of us(Zombies) en God of War(Hack n slash). Nu kunnen wij niet achterblijven. Wat doen ze? Ze zoeken de eerste de beste zombie game op. Maken die exclusive en vervolgens veranderen ze een kinect game in een zogenaamde triple AAA titel. Oh ja Forza 5. Ook zo vernieuwend. Racen hebben we nog nooit gedaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als je deze exclusives niets vind, heb je bij Playstation nog steeds meer kans op exclusives die je wel leuk vindt in de toekomst. Sony heeft allerlei studio's in bezit die exclusive games maken, maar Microsoft koopt als reclame bij de launch een paar games maar sequels ervan worden waarschijnlijk wel multiplatform (Dead Rising). Bij Sony heb je de zekerheid dat er exclusives blijven komen door de studio's die ze in bezit hebben. Microsoft heeft na de launch alleen nog maar Forza, Halo, Gears of War en natuurlijk de kinect sportgames als exclusive over.
Link naar reactie
Delen op andere sites

och hou toch op met het verhaal over killzone en knack ect. dat was een uurtje geleden ook al aan de gang. dat killzone cliche zou zijn had mijn blinde dove dode overgroot oma nog wel kunnen raden. het spel knack leek me helemaal niks toen ik erover hoorde. ik haal de PS4 toch niet bij launch, dus mij maakt het niet heel veel uit. ik vind alleen de exclusives van de xone niet goed. heb zelf helemaal niks met dead rising, lijk me niks anders dan uurtje spelen en dan vind ik het al saai. Rise, leek me in het begin ok totdat ik erachter kwam dat de combat te symplistisch is en niks anders dan die zeer irritante quick play eventen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol, zeker als je kijkt naar de context kwam je nog geen steenworp verder met die comments haha. Alles is al gedaan, zegt niet dat het slecht is. Ryse een God of War kloon? Hahaha. Je speelt een Romein, best origineel. Echt 2 totaal verschillende games zijn het ook. Gladiator/Romeinen game vs een mythische hack 'n slash. Stop nou maar gewoon, Klaas. Fifa vind je toch ook elk jaar weer tof? Nou, ik ook, maar dat is de minst vernieuwende serie ter wereld als je kijkt naar het geheel. Gewoon stom ben je dan om Forza daar op te bekritiseren. Race gamers kopen het omdat het een prachtige game is en slicke auto's bevat, en lekker en realistisch rijd. Wat moet er dan volgens jou in? Aliens? Power-ups? Je auto kunnen verlaten a la GTA om dan achterliggers op te blazen met je RPG? Dead Rising ziet er gewoon vele malen beter uit dan deel 2, en lijkt totaal niet op LoU. Wel grappig dat uitgerekend jij, iemand die Killzone en CoD helemaal niet met elkaar wilt vergelijken, zegt dat DR3 & tLoU zoveel overeenkomsten kennen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik ga sporten voor de rest van de avond dus wrap ik het even up: ik haal begin volgend jaar een Xbox One, geniet van de launch games die er dan zijn, incl. Titanfall die er dan wel zal zijn. Half jaartje later en ik heb waarschijnlijk een PS4 met games als Order 1886, InFamous en weet ik veel wat Naughty Dog gaat doen. Kortom, ik heb totaal niks te klagen en mijn geld wordt hoe dan ook goed besteed.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw jij draait mijn woorden gewoon om. Ten eerste heb ik Forza nooit bekritiseerd. Ik zeg gewoon dat het totaal niet vernieuwend is. En waar zeg ik dat TloU en DR3 zoveel overeenkomsten heeft? Ik zeg alleen dat ze beide zombies bevatten. Overigens zeg ik ook niet dat God of war en Ryse op elkaar lijken. Maar ze zijn beide een hack n slash in de oude tijd. toen je met zwaarden vocht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...