Ga naar inhoud

Het Playstation 4 Topic


rodriguez

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Microsoft heeft de afgelopen jaren enorm veel nieuwe studio's geopend, dus dat hebben ze al gedaan. We gaan in de komende jaren zien of dat afdoende gebeurt is en of de kwaliteit van de nieuwe studio's hoog genoeg is. Ze vullen dit slim aan met 3rd party exclusives en geef ze eens ongelijk. Het is prijzig, maar 1rst party dev's hebben is nog prijziger. Natuurlijk heeft Sony een hele goeie 1rst party dev line-up. Daar staat tegenover dat ik verwacht dat Microsoft de meeste hardcore gamers weer terug moet gaan winnen. Microsoft ziet ook wel in dat de hardcore gamer veel meer spendeert aan games dan casual gamers. Ik gok dus dat microsoft, zeker de aankomende 3 jaar, flink achter de hardcore gamer aangaat met behulp van haar eigen studio's en 3rd party. Op het moment hangt het momentum enorm richting de ps4, mede dankzij het negatieve nieuws dat de xbox one over zich heen heeft gekregen en over zich heen blijft krijgen. Ze worden echter wel heel snel onderschat door veel mensen. Ik denk dat microsoft best nog wel eens kan gaan verrassen deze generatie. Maakt mij niet uit verder hoor: van mij mogen ze alles verneuken, behalve Halo 5.
Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk, dat is pas plug and play haha. maar hoe zit het met overzetten van spullen ofzo? stel je pleurt er een nieuwe HDD in, voordat ie ook maar 1x is gestart. moet je niet eerst systemfiles overzetten ofzo? of zit dat ergens anders opgeslagen. heb nog nooit een HDD vervangen, en ben ook niet thuis in het bouwen van PC's ofzo... maar 1-2TB HDD lijkt me wel prettig ivm al die instals.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Resogun scoort overigens een 8.2 so far. veel vergeten PS4 exclusive, die gratis bij launch is(geloof ik?) en door de makers van Super stardust, wat ook een zeer vermakelijke game is, voor Resogun koop je dan geen ps4, maar toch zeer vermakelijke game schijnt het te zijn, met een best hoge verslavings factor http://www.metacritic.com/game/playstation-4/resogun
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...