Ga naar inhoud

Het Playstation 4 Topic


rodriguez

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

heb lang gewacht, had hem al hele tijd in pre-order voor day one, maar nu toch weggehaald, nu ook de pu score tegenvalt, en verder eigenlijk niemand echt positief is. dus wacht tot de eerste spelers melden dat het wel een toffe game is, zo niet, dan komt ie snel genoeg op PS+ :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg oprecht dat ik inderdaad nu en dan zit te bitchen op Sony. Meestal mijn Xbox fanboyism die me dat laat doen, dat hoef ik niet te ontkennen. Feit blijft alleen dat ik de PS4 zelf niet haat, ik zie er alleen minder toekomst in dan Xbox One. Maar goed, ik haal ook een PS4 ergens volgend jaar omdat het me wel een tof ding lijkt en ik uitkijk naar de games van grote Sony developers. Jammer is alleen dat elk bericht dat ik nu over Sony post meteen wordt opgevangen alsof ik ze op ze aan het haten ben. Even voor de duidelijkheid, mijn post hierboven was niet om te haten, ik zeg alleen dat ik het op recht hoop dat de servers het normaal doen in Europa zodat jullie kunnen gamen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...