Ga naar inhoud

Het Playstation 4 Topic


rodriguez

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als Halo liefhebber boeit het me weinig of deze game slecht wordt ontvangen, ik ging hem toch al niet halen. Geld btw niet voor alle PS4 games hoor. Knack gunde ik wel hoor, ik keek er wel naar uit om hem uit de budgetbak te vissen tegen de tijd dat ik een PS4 heb. Geld ook voor games als InFamous en Order 1886, ook al heb ik nooit InFamous echt zelf gespeeld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kritiek op Killzone is dat het de zoveelste shooter is, en op Knack dat het vaak saai gevonden wordt. Voor Killzone vind ik ´t een argument waarvan je zelf wel kan bepalen of je die voor je geld. Ik heb al een jaar geen shooter gespeeld, dus voor mij zal het niet erg zijn dat het cliche is. Daarnaast, dat Knack saai is ligt denk ook aan de speler. Het zal dan misschien niet de meest geweldige puntje op je stoel game zijn, maar als jij van dit type game houdt, zal de ´saaiheid´ ook wel meevallen lijkt me. Daarnaast Resogun krijgt wel ruime 8´en en Contrast doet het volgens mij ook niet slecht. Gratis<3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat er dan ook niet om of het "niet slecht" is. Het is de grootste launch titel van de PS4, kopstuk van de nieuwe generatie voor PS gamers, en bovendien de enige waardige exclusive voor PS4-bezitters de komende maanden. Dan vind ik een 8 slecht. 4 van de 17 critics geven hoger dan 8, 5 geven een 8, en de rest een 7 of lager.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Van IGN's video review van Shadow Fall krijg ik er echt harstikke veel zin in. Naar mij idee klinkt die perfect. Ze mogen hem dan wel een 8 geven vanwege een slechte AI, ze zeggen wel dat het de beste Killzone tot nu toe is, en een 8 is sowieso hoog. Als dit dus beter zou zijn dan deel 2, dan is het echt extreem goed vind ik!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol, hou maar weer op PS fanboys. Als het positieve reviews waren zouden jullie ook niet zeggen van "leuk al die 9's, maar speel het liever zelf om te zien of die echt zo goed was". Nee, in PS-land was het dan "ZIE JE NOU WEL, MET JE KUT DR3 EN RYSE WIJ HEBBEN KNACK".
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind Dead Rising 3 geen kut spel. Er zijn ook zat games die hoge punten haal die ik niet haal, omdat ik ze het geld niet waard vinden. En dan bedoel ik niet alleen Cod's, maar ook games die me wel leuk lijken zoals God of War of Battlefield. Als er allerlei 9's of 10'en waren gegeven had ik hier niets gezegd , maar omdat hier een Xbox fanboy een harde plasser krijgt van slechte knack reviews met een arrogante klootzak als avatar, moest ik even ingrijpen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De jaloezie van Roan is toch wel heerlijk:). Wat was hij blij toen hij al die negatieve reviews zag over killzone en knack. Totdat hij besefte dat het voor velen geen fuck uit maakt wat een critici zegt. Ga maar lekker huilen over de Xbox One die nog niet eens een release date in Nederland heeft. Killzone komt hier tenminste uit. Dead Rising 3 kun jij alleen nog maar van dromen. En tegen de tijd dat jij Dead Rising 3 speelt dan hebben de PS gamers allemaal Infamous, Destiny, The order 1886, Deep Down.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaha ik wist dat het een goede zaak was om Nelson te gebruiken voor console flame wars. Maarre.. ik krijg helemaal niks van Knack, zoals ik het zei vind ik het jammer van die game. Van Killzone's ontvangst krijg ik inderdaad wel een harde plasser, omdat ik de serie nooit heb gemogen t.o.v. andere shooters en de game me dan ook niks boeit. Maar ja, ik zeg ook niet dat iedereen games haalt die hoge cijfers krijgen, maar dat haalt niet weg dat het dan gewoon goede games zijn over het algemeen, als je naar het genre zelf kijkt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...