Ga naar inhoud

CdAB 19 [XIX] Bier en Games


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ten eerste heeft het weinig zin om zoiets hier te plaatsen. Doe dat gewoon in het feedback topic of stuur even een PM als je ergens echt last van hebt. Ten tweede weten wij niet van elk topic of er al eerder een dergelijk topic is gemaakt. Ik heb in ieder geval geen fotografisch geheugen, mocht jij dat wel hebben dan is dat in dit geval gewoon even vervelend :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het geval dat noobkillar te lui is om te scrollen: >Ten eerste heeft het weinig zin om zoiets hier te plaatsen. Doe dat gewoon in het feedback topic of stuur even een PM als je ergens echt last van hebt. Ten tweede weten wij niet van elk topic of er al eerder een dergelijk topic is gemaakt. Ik heb in ieder geval geen fotografisch geheugen, mocht jij dat wel hebben dan is dat in dit geval gewoon even vervelend :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat dat hartjestopic rechtsbovenin een plaats in de pummunity spreekt verdient, gewoon omdat dit soort teksten: >Z0mg!!11!! Toad is kapot en daarom is de volgende PU te laat. Hier, een plaatje: of >Argh!!11!! Ward gaat weg en daarom is fietsen sneller. Hier, een plaatje: Of: >Wut!!11!! De PU is gedoemd te mislukken en daarom hebben we problemen met plassen. Hier, een plaatje: met paginatitel: >Je moeder! | Power Unlimited En dit soort fantastische plaatjes: http://cdn.pu.nl/gifs/61.gif Schijnbaar is waar de "pummunity" op kickt.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...