Ga naar inhoud

CdAB 19 [XIX] Bier en Games


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Uit hoeveel polygonen bestaat de blauw-bruin gevlekte walvis in Putt-putt II ? >Strikvraag. Er bestaat geen Putt-Putt 2 en er zit al helemaal geen Blauw-bruin gevlekte walvis in. Je hebt wel een blauw-bruin gevlekte dinosauriër wiens rug je moet krabben in Putt Putt de reis door de tijd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>dus jij verwacht serieus van mij dat ik bij elk nieuwe topic even de zoekfunctie gebruik om te kijken of er al een dergelijk topic bestaat? Ja, eigenlijk wel. Je bent een moderator en daarvoor moet je de regels van pu.nl onderhouden net als iemand bij de politie de wetten van een land moet onderhouden. Gebeurt dit niet dan krijg je irritante jongeren (FP'ers) die Graffiti spuiten en drugs dealen (Dubbeltopics maken). Ik heb niet iets tegen Graffiti maar wel iets tegen irritante dubbeltopics waar serieus op word geantwoord. En als moderator verwacht ik ook dat je naar elk topic kijkt, meestal word er door mensen als ik wel iets gezegd over dat het een dubbeltopic is en dan is het jouw recht en ''baan'' om dit te sluiten. Je moet blij zijn dat mensen nu niet verboden Images in dubbeltopics posten, die zou je dan niet zien en we willen natuurlijk niet tere jongetjes oogjes beschadigen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...