LordJeenus Geplaatst: 28 januari 2014 Delen Geplaatst: 28 januari 2014 :') Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 28 januari 2014 Delen Geplaatst: 28 januari 2014 Jullie kunnen het immers weten. .. Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 28 januari 2014 Delen Geplaatst: 28 januari 2014 JoepSte en Jessetje passen dan ook heel goed bij elkaar. Vooral omdat ze beide in 1998 geboren zijn denk ik:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 28 januari 2014 Delen Geplaatst: 28 januari 2014 Iks dee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 28 januari 2014 Delen Geplaatst: 28 januari 2014 En JoepSte is btw ouder dan jij, dus misschien moet je leeftijd er niet steeds bij halen. Zeker als je de discussievaardigheden van een VMBO'ertje gebruikt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 28 januari 2014 Delen Geplaatst: 28 januari 2014 Hahaha zegt er één wat xD Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alevivas Geplaatst: 28 januari 2014 Delen Geplaatst: 28 januari 2014 gappie............. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 28 januari 2014 Delen Geplaatst: 28 januari 2014 Zeggen dat je ergens niet op ingaat. Onder een bericht van 3 alinea's waarop er duidelijk op een reactie wordt ingegaan. Gaat alles wel goed? Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 28 januari 2014 Delen Geplaatst: 28 januari 2014 Ik reageer op jou pik niet op hem, ik zou niet op hem ingaan vanwege zijn lompe reactie. Gaat alles wel goed? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 28 januari 2014 Delen Geplaatst: 28 januari 2014 >@Dikke Gaf ik een compliment of slijm ik? >Dat je zelf te achterlijk bent om dat in te zien en komt met deze kansloze reactie is niet mijn probleem. Dit was voor mij bedoelt? Of snap je niet dat dit op zijn reactie in gaat? Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cortex Geplaatst: 28 januari 2014 Delen Geplaatst: 28 januari 2014 :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LordJeenus Geplaatst: 28 januari 2014 Delen Geplaatst: 28 januari 2014 Coldhandz. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 28 januari 2014 Delen Geplaatst: 28 januari 2014 Klaas, ik vond je een toffe knul, maar ik had niet zo'n kinderachtige reactie achter jou gezocht. :') Bij zo'n reactie zou je eerder denken dat jij in dat jaar geboren bent. Overigens, ik heb geen haat voor de rest naar jou toe ofzo hoor. Wilde je dit even laten weten. xoxo Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 28 januari 2014 Delen Geplaatst: 28 januari 2014 Perfect gedaan Yayooo, maar vergeet ook niet de Woeterman: Chille wacht! - Ik ga puntsgewijs reageren! - Ik ben blij met alles wat hier staat! - Damn, ik heb echt niks toe te voegen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 28 januari 2014 Delen Geplaatst: 28 januari 2014 Doge! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
batboy.g Geplaatst: 28 januari 2014 Delen Geplaatst: 28 januari 2014 450 was een bundel met Knack :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 28 januari 2014 Delen Geplaatst: 28 januari 2014 @Yayooo Je vergeet de quote in de quote; > Quote Dan krijg je zo'n enorme quote te zien met tekst die niemand van is om te lezen, maar wat wel zijn level opkrikt wat volgens mij het belangrijkste voor hem is en hij reageert dan met een reactie als: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
warlord14 Geplaatst: 28 januari 2014 Delen Geplaatst: 28 januari 2014 Miles102, LowProfile, Roan, BoemerHD, Deltacrow, Detwan, Trawn, Arenjan, Squal en 3nCrypt3D dat zijn wel de goeie gastjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jessesanberg Geplaatst: 28 januari 2014 Delen Geplaatst: 28 januari 2014 I crie every tieme :( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GTA_yor Geplaatst: 28 januari 2014 Delen Geplaatst: 28 januari 2014 Ramondebruyn1 Altijd die timing met de perfecte gifs, respect! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 28 januari 2014 Delen Geplaatst: 28 januari 2014 i.imgur.com/FDadc0v.gif Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 28 januari 2014 Delen Geplaatst: 28 januari 2014 http://i.imgur.com/ZVOA9FD.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 28 januari 2014 Delen Geplaatst: 28 januari 2014 <3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cortex Geplaatst: 28 januari 2014 Delen Geplaatst: 28 januari 2014 @Enzevil Dan zou ik nog wat andere topics langs gaan. Er zijn nog veel kinderachtigere reacties van onze Klaas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dikkedraak Geplaatst: 28 januari 2014 Delen Geplaatst: 28 januari 2014 Wat doe ik annoniem tof dan ? Moet ik in rl vragen hoe zn pik smaakt? En dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.