Razielll Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 @ramondebruyn yup ik denk het :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 Ik wil er niet eens bij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 En grote, ja. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 http://i.imgur.com/z6KWRCm.gif Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PlayGames Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 Best wel no life een wzapp groep met mensen die je niet irl kent. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 Hey Pindaprinsje van me! Gooi je PS4 weg en kom weer eens even gezellig GTA op de lijn doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 Het is niet specifiek zinloos om te communiceren met mensen die je niet kent, we doen het in principe allemaal als we multiplayer spelen of op PU.NL posten. Wat wel uiterst zinloos is, is het feit dat er iemand op een Whatsapp gaat pronken hoe superieur ie is en hoe iedereen op het forum dat ie bezoekt incompetente drollen zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
batboy.g Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 ramondebruyn1 want moet altijd wel lachen om zijn gifs Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
COGsoldier Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 Iedereen wel. De enige die ik niet mocht was Nintendoid, maar die is gelukkig al een hele poos pleite. >Oude garde whatsapp groep ftw :) :O! Is het een beetje gezellig? Zo ja, mag ik er ook in? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 1UP ervaart u de avonturen van Los Santos op de Playstation 3 of op de XBOX driehonderd en zestig?? Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 @Encrypted: Nou heb jij mij eerder vandaag zitten bekritiseren om mijn ''dure woorden'' en mij commentaar op KlaasJan en ontkende je dat je Squall haatte. Waarom bekritiseer je Squall dan met een denigrerende opmerking? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 Hou ook van jou hoor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheJokesOnYou Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 Nee het was Nintendiod. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheJokesOnYou Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 *Nintendoid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 Speelstation 3. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 Dat is een heel mooi apparaat waar je dat zo op uitvoert. Overigens speel ik daar ook op. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hot12345 Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 Hot12345 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hot12345 Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 De xdoos is een mooi "ding" lijkt wel meer op gehakt molen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaas123123 Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 dat jij nog niet geband bent joh? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Coldhandz Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 Tsja, ook Pu moet zo zijn downies hebben Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 Het is een sluwe troll. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hot12345 Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 Hou ervan om elke dag PU.nl te kijken ipv gamekings.tv stelletjes afzetters. PU.nl komt beter tot zijn recht. Bij PU zitten meer indeels xdoos players dan ps4 players. Daarom krijgt PU.nl elke uur van mij een F5 gedrukt. Heb express adblocker uit staan voor PU.nl zodat ze door kunnen gaan wat ze doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 @HOT12345 Nou, nou! Dat is toch veel informatie in één keer van iemand die niet veel post. Gamekings heb ik al jaren niet meer gekeken, alle nieuwe trailers en gameplay beelden kan ik op Youtube ook al zie en gelijk de meningen er ook bij, anders bezoek ik de PU wel. Het kan mij vrij weinig schelen, maar volgens mij heeft de PS4 onderhand meer achterban verkregen dan de Xbox ONE, vooral vanwege het feit dat het ding nog niet uit is in NL noch een releasedatum heeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hot12345 Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 Ik voel je.. So do I, maar helaas met dat copy schending en bullshit... Kan van mij part allemaal in de gehakt molen! Je vergeet een GIF!, hoe kun je dat nou vergeten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 http://i.imgur.com/tNS71XY.gif Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.