Ga naar inhoud

Het leesvoer topic


aapiej

Aanbevolen berichten

Net 'Menuet' van Louis Paul Boon gelezen, zeker een tof boek. Ik ga maar eens snel meer lezen van deze man, want zeker het eerste deel van dit boek vond ik ijzersterk. Daarnaast heb ik twee dagen geleden 'Omtrent Deedee' van Hugo Claus gelezen. Het was vermakelijk. Niet meer dan dat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Raar, ik kan werkelijk geen boek meer uitlezen. Ik verlies mijn geduld naar de antwoorden die ik wil weten. > Het enige wat dan nog door mijn hoofd spookt zijn de antwoorden (want ik mag de opgeroepen vragen niet vergeten) en hierdoor wordt de rest van de tekst, als saaie levensduur verlengende opvulling gezien. > Hey Murfinator, wie zegt dat ik niets lees? Nou heb je niet gezegd dat je *niet* meer leest, maar je zegt wel dat je geen boek meer kunt uitlezen. Wat ik uit de 2e quotatie kan halen is dat je de boeken die je dan leest wellicht vrijwel alleen oriënterend leest en alleen maar de voor jou relevante informatie eruit vist. Oftewel, lees boeken eens wat meer inhoudelijker en let eens voor de grap op de verschillende schrijfstijlen. Misschien dat die van jouw dan ook minder ellendig wordt.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Dan zou ik voor mijn 'ellendige' schrijfstijl toch respect moeten hebben, fair is fair. > Ben jij volwassen? Kijk, iemand die zich volwassen gedraagt (en kan handhaven) is aan zichzelf verplicht om de uniekheid van mijn schrijfstijl te respecteren, of deze je nu aanstaat of niet. Iets waar je zelf niet toe in staat bent, maakt dat je commentaar, geen relevantie heeft. Voor elke schrijver, en vooral voor mezelf. > Jij vind dat ik een dieptrieste schrijfstijl heb, ik vind toch niet dat die triest overkomt. > Wees nederig naar deze post toe en toon respect. Ik mag trouwens hopen dat je zelf realiseert hoe tergend narcistisch en zelfingenomen je overkomt.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Een volwassen adolescent kan voor zichzelf de conclusie trekken om jouw schrijfstijl te respecteren of niet. Dat kun je een individu niet opleggen, zeker niet in jouw - of mijn eigen - irrelevante positie in de samenleving. Zelfs al ben je de Minister President of Koning, dan kan het trouwens nog niet. Daarvoor bestaat artikel 7 van de grondwet.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...