Avant-La-Lettre Geplaatst: 17 augustus 2022 Delen Geplaatst: 17 augustus 2022 Ik verwacht eigenlijk precies het tegenovergestelde. De vriend van me die het boek als grap cadeau had gedaan heeft het zelf ook gelezen. Volgens hem is het vooral quasi-religieus geleuter, met een hoop flauwe retorische trucjes om een gebrek aan duidelijke logica en duidelijke redenaties te verhullen (bijvoorbeeld het inconsistent gebruik van vage woorden). Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 17 augustus 2022 Delen Geplaatst: 17 augustus 2022 7 uren geleden, LeroyDogg zei: Wat dan, gebruikt ie teveel logica? Geef maar aan mij anders. Wat wil je er eigenlijk voor geven? Dit is min of meer plan nummer 2. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 17 augustus 2022 Delen Geplaatst: 17 augustus 2022 40 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Wat wil je er eigenlijk voor geven? Dit is min of meer plan nummer 2. Hmm ik zou dus de incel zijn…😕 Titel van het boek? Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 16 september 2022 Delen Geplaatst: 16 september 2022 Nu aan het lezen: Recent gelezen: Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 12 december 2022 Delen Geplaatst: 12 december 2022 Nu aan het lezen: en Recent gelezen: en en en Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 12 december 2022 Delen Geplaatst: 12 december 2022 51 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: en Is zo'n boek over Sywert niet wat vroeg? Het debacle is nog niet afgelopen volgens mij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 24 december 2022 Delen Geplaatst: 24 december 2022 Heb hem eergisteren uitgelezen, dus kan nu reageren. Wat mij betreft is het een prima moment om een boekje over Sywert uit te geven. Het debacle is in zoverre afgelopen dat het hele coronagedoe is afgelopen en er nu tijd voor reflectie is. Er loopt inderdaad nog een onderzoekje en komen nog wat eventuele rechtzaken aan, maar dat is meer nasleep. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 14 januari Delen Geplaatst: 14 januari That Hideous Strength - C. S. Lewis Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 22 februari Delen Geplaatst: 22 februari Nu aan het lezen: en Recent gelezen en en en en en en Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 11 mei Delen Geplaatst: 11 mei Nu aan het lezen: Recent gelezen: Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.