Ga naar inhoud

Game of Thrones


k1ng

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wauw. Wat een aflevering! Wel jammer dat Joffrey dood is, hij bracht er wel wat verhaal in. maar nog steeds een hele vette aflevering. Maar Tyrion blijft een badass! wat ben ik toch een die-hard Tyrion fan. hij is gewoon zo episch, ook tegenover Joffrey. toen Joffrey hem wou laten knielen en hem voor lul wou zetten. nu hoop ik tenminste dat Tyrion niet al te erg de lul is. aangezien hij het zeker weten toch niet was. ik heb zo'n gevoel dat het de tyrrels waren, aangezien zij nu alle macht hebben! :O (toch?) Bran begint eindelijk ook weer wat interessanter te worden. nu wachten tot maandag! :(
Link naar reactie
Delen op andere sites

>And who are you, the proud lord said, that I must bow so low? Only a cat of a different coat, that's all the truth I know. In a coat of gold or a coat of red, a lion still has claws, And mine are long and sharp, my lord, as long and sharp as yours. And so he spoke, and so he spoke, that lord of Castamere, And now the rains weep o'er his hall, with no one there to hear. Yes now the rains weep o'er his hall, and not a soul to hear.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...