Ga naar inhoud

Game of Thrones


k1ng

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Het is ook meer een gevoel, waarschijnlijk doordat meerdere verhaallijnen al zo lang bezig zijn zonder dat ze ook maar iets dichter bij hun doel komen (Daenerys, Bran, Stannis, etc) Hmm ja, kan ook niet anders met zo veel verschillende verhaallijnen. Zelf (nou ja, als boeklezer) heb ik het gevoel dat juist in dit seizoen de meeste plottwists zitten. In de afgelopen aflevering alleen al daenerys die haar hele plan omgooit, Petyr Baelish die John Arryn vermoord blijkt te hebben, Bran die definitief voor de gekke weirwood kiest i.p.v. naar huis te gaan. Etc. Etc. Etc. Lang verhaal kort: Goeie serie, goeie aflevering.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow die verhaallijn met Locke liep ook snel af. Sowieso jammer dat ze Vargo Hoat hebben vervangen door hem, maar enfin, wel aardige acteur verder. Waar blijft Coldhands? >Daenerys moet snel eens een nederlaag krijgen, ze word steeds arroganter dat mens. Vind ik wel meevallen, eigenlijk >Maar zonder haar draken of mannen is ze niks Onzin. Maar al was het zo, dan geldt dat (minus draken) op zich wel voor meer mensen. >Heb om een of andere reden wel al sinds seizoen 3 het gevoel dat ik aan het wachten ben tot er echt weer eens iets gebeuren gaat... Dit heb ik ook wel, hoewel er in elke aflevering idd wel een plottwist is. Ik denk dat het gevecht tussen Oberyn en The Mountain dat er toch wel aan zit te komen wel een hoogtepunt wordt. >Geen idee. Ik vond de überwhitewalker wel gaaf inderdaad. Net als Margaery trouwens, gruwelijk lekker wijf. Ja en ja.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Vind ik wel meevallen, eigenlijk Ja, inderdaad. Ze probeert enkel leiderschap te tonen. Ik zou haar eerder ietwat naïef noemen in dat gedoe met die slaven. En haar quotes zijn soms echt om te braken: "I will do what queens do. Rule". Blugh! Desalniettemin blijft ze supertof.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...