Ga naar inhoud

Game of Thrones


k1ng

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het einde van de aflevering was weer genieten. De fight is in het 3e boek vet beschreven, maar de serie weet hem ook magistraal neer te zetten. Verder erg sterk acteerwerk van Sansa Stark deze aflevering. Oh enj Ramsay Snow...of ja Ramsay Bolton nu is me ook even een beest. En krijgt een titel die representatief staat voor het heersen over het hele noorden. Dat is iets wat ik no niet heb gelezen in de boeken, dus ik ben nog erg benieuwd waar dat heen gaat. Die scene met grey worm en die chick vond ik overigens wel een beetje maf en niet echt iets toevoegen. Tevens wil ik ook even aangeven dat de intro toch erg tof blijft, elke keer als een nieuwe stad geintroduceerd wordt, dat ze toch elke keer precies de juiste feel die in de boeken beschreven wordt in beeld weten te brengen. Top seizoen en nog 2 afleveringen te gaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dit was denk ik de eerste keer dat ik Sansa niet kut vond. Dat stukje met Arya en The Hound was wel gek, ik had verwacht dat ze nog wel door de poort zouden gaan, maar aan de andere kant ook weer niet. De Boltons zijn natuurlijk best nare lui maar ik vind het stilaan toch best toffe karakters. Dat hele Grey Worm/tolk-chick ding is zwaar overbodig, en tot nu toe iig te clichématig voor een show die met fantasyclichés speelt (vergelijkbaar met Robb en Talisa Stark, wat ook een lelijke wijzigingen tov de boeken was). Het gevecht tussen Oberyn en The Mountain was op zich wel tof, ook wel lekker gory, maar toch deed het me (afgezien van de 'haha wauw, naar' factor) niet zoveel omdat het eigenlijk even opgeblazen was als alles wat betrekking heeft op The Mountain in de tv-serie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>En krijgt een titel die representatief staat voor het heersen over het hele noorden. Nee, als je had opgelet zou je weten dat zijn pa die titel bezit. Ramsay wordt alleen eindelijk erkend als niet-bastaard en mag dus de Bolton naam dragen. Wat hem wel meteen erfgenaam van zijn papa's titel maakt, maar dus niet de titeldrager.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was een beetje té. Vergiftigd en zwak tilt ie hem boven zijn hoofd, ramt zijn tanden eruit. En daarna plet ie zijn hoofd als een appel om vervolgens weer afgezwakt op de grond te gaan liggen wtf? Ze hadden het zoals in de boeken moeten laten, dat ie dood geramd door de chainmail armor van Gregor.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...