Ga naar inhoud

Game of Thrones


k1ng

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik snap het ook wel inderdaad, ik weet nog wel hoe benieuwd ik was naar de White Walkers na het begin van de pilot, gezien ik ook onbekend was toen met se serie. Maar wat Erik zegt, na bijna 5 seizoenen en dus bijna 50 uur verder was het wel tijd. En tja, anticlimatisch en voorspelbaar.. je had het beter gevonden als Jon na wat duivenpost met de Night's King het hele conflict had opgelost, de White Walkers nooit zouden komen, en Jon uiteindelijk er een leuke penvriend bij had?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dat probleem wel met Tyrion en Jorah die zomaar even door "Valyria" heen varen. In het boek weet helemaal niemand wat er nou precies met Valyria gebeurd is behalve dat het een post-apocalyptische teringzooi is waar de zee kookt en niemand kan komen. Het "Valyria zijn wat verlaten ruïnes waar stone men leven" verhaal verneukt het voor mij een beetje.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond die scène met de wights/white walkers toch wel erg tof. Ik snap dat het mysterie van de white walkers er nu wel een beetje af is, maar dankzij de meesterlijke opbouw ("close the gate!") was het alsnog retespannend. Die wights vond ik ook sterk neergezet, vooral dat stukje waarin ze zichzelf in drommen van die klif af werpen. Het enige dat ik wel een beetje matig vind is het ontwerp van die kroontjes-white walker, met name zijn harnas.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond Stannis die Shireen verbrand aan de ene kant een ongelofelijk krachtige scene. Aan de andere kant vind ik het bijna verdedigbaar. Als je echt in die zweverige red-priest shit gelooft is het bijzonder arrogant om al je mannen te laten sterven als een offer van één meisje dat kan voorkomen.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...