Ga naar inhoud

Game of Thrones


k1ng

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb om deze reden ook eigenlijk helemaal niet zo'n haat op Stannis nu zoals het internet dat wel nu heeft. Hij gad overduidelijk veel om zijn dochter wat je kon zien in de scene waar Carice het offer voorstelde. Vervolgens was hij nu desperate met zijn food supply op, en op een kut positie met zijn leger, zo vlak voor de winter. Zijn dochter opofferen waar hij veel van hield is allesbehalve egoïstisch. Als het geloof onbewezen was was ik het wel eens geweest met de haat, maar in deze wereld is er overuideijk magie, en die Lord of Light is geen fabeltje.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat er iemand dood zou gaan deze aflevering want elke 9 episode gaat iemand belangrijk dood. Ik was dus fucking gespannen bij die poort scène met sjonnie sneeuw. Gelukkig was het maar schurftenbek die dood ging wel brute scène trouwens.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een gok ja. Wie zegt dat iedereen nu gered is? Als hij nou eens verdomme luisterde naar Sir Davos die hem constant goed advies geeft en claimt dat een oorlog aangaan in de winter niet slim is. Stannis is zeker wel egoïstisch aangezien hij zijn cause boven het leven van een onschuldige zet. Een cause die op geen enkele manier rechtvaardig of eervol is. Hij is koppig en weigert te stoppen. Hoe wil Stannis ooit over Westeros heersen als hij alleen maar verder komt door weirde rituelen en demon spawn?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...