Ga naar inhoud

Game of Thrones


k1ng

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou heb ik niet hele fora afgezocht, maar je bent de eerste die ik dat zie benoemen van Tyrion die zo bezorgd keek naar de deur van Dany toen Jon en Dany even bezig waren. Misschien heb ik iets gemist maar waarom is dit zo erg voor de campagne of voor Tyrion persoonlijk? Heb nou niet echt de indruk gekregen dat Tyrion een crush had op Khaleesi (al vond ik Dany + Jon persoonlijk ook wel licht geforceerd aanvoelen).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het knap hoe Ramon zulke fucking domme dingen kan zeggen (over blauw vuur, belegeringen) en zo kan mieren neuken, en als iemand er dan op reageert met een uitleg waarom het niet waar is wat hij zegt reageert met dingen als ''ok'' of ''ben slimme boi'', maar dan het gore lef heeft om op andere mensen die gewoon zeggen dat ze het seizoen best leuk vonden reacties plaatst als dit >Jij bent zeker zo'n simpel persoon die vatbaar is voor mooie beelden, actie en opzwepende muziek. Want dit was één van de slechtste seizoen wat betreft GoT. Het is maar beter dat dit nooit de kans gaat krijgen om volwassen te worden. Grow up.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noatak is een soort slap aftreksel van de gemiddelde dumpert reaguurder. Probeert alles super mooi te verwoorden en al zijn comments super lang uit te rekken om te verbloemen dat die tyfus dom is. Nou het lukt je lekker niet.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

.>Het is maar beter dat dit nooit de kans gaat krijgen om volwassen te worden. *dat dit nooit de kans gaat krijgen om zich voort te planten. Zat met m'n koppie al bij de volgende zin.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lel wat een gezeik ook weer in dit topic zeg. Ten eerste het is een fantasy, dus meeste argumenten over dingen als blauw vuur is dan ook gewoon onzin want we hebben het over een fucking undead draak die wordt bereden (bevlogen?) door een koning van de ondode. Over je belegering gemekker; ten eerste is het meest voor de hand liggende dat dit gewoon voor de show is (wat Cersie ook nog benoemd in de aflevering..), en ten tweede: Daenarys heeft uhm.. twee verwoestende draken meegenomen? Als je geheugen ver genoeg terug kan gaan kan je misschien nog bijstaan dat één van die twee draken al meer dan genoeg was om een groot deel van de Lannisters uit te roeien, die ook gewoon redelijk voorbereid waren met anti-draak geschut. kdoei
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Nou heb ik niet hele fora afgezocht, maar je bent de eerste die ik dat zie benoemen van Tyrion die zo bezorgd keek naar de deur van Dany toen Jon en Dany even bezig waren. Het is veelbesproken op o.a. /r/gameofthrones en /r/asoiaf > Misschien heb ik iets gemist maar waarom is dit zo erg voor de campagne of voor Tyrion persoonlijk? Heb nou niet echt de indruk gekregen dat Tyrion een crush had op Khaleesi (al vond ik Dany + Jon persoonlijk ook wel licht geforceerd aanvoelen). Hij heeft geen crush op Dany (ik hoop het niet lol), maar hij kijkt bewust met een bezorgde blik. Wat precies de reden is weten we pas in seizoen 8, maar er word gespeculeerd dat hij óf een overeenkomst heeft gemaakt met Cersei maar dat hun liefde daar roet in kan gooien, óf (en dit is de meer populairdere theorie) Tyrion is gewoon bezorgd dat de tortelduifjes te veel in de wolken zullen zijn en zich minder richten op hun doel, en dat Tyrion zijn invloed op Dany kan verliezen als Jon in de weg zit (bijv zoals Jon voor Cersei zei dat hij trouw was aan Dany als koningin, terwijl Tyrion en Dany hadden gewild dat hij loog).

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...