Ga naar inhoud

Het Bioshock Infinite topic


DarknessFood

Aanbevolen berichten

  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Weet je wat ik ook echt supertof vind? Elizabeth! Ze is zo ontzettend aandoenlijk in haar doen en laten. Loop je ergens door een gang heen en ben je iets aan het bekijken gaat ze tegen een muur leunen, of op een stoel zitten. Ze loopt je ook niet voor de voeten, je hoeft haar praktisch niet in de gaten te houden want ze red zichzelf wel. Ik heb haar ook nog niet achter een muur zien hangen of iets. Heel goed gedaan hoe ze doet!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem net uitgespeeld.. Jezus was een strakke game. Graphics om je vingers bij af te likken, hele leuke (en totaal niet saai wordende) combat. En het verhaal, het verhaal.. Ik had niet verwacht dat hij aan Bioshock 1 zou kunnen tippen, want dat was een meesterwerk, maar ze hebben het toch geflikt met Infinite. Straks nog een keer uitspelen (1999 mode ofzo), wordt een hele andere ervaring nu ik weet wat ik weet, en dat is des te gaver.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren uitgespeeld. Moet zeggen dat ik er nog niet helemaal uit ben. Ik vind persoonlijk dat ze met het einde iets te ver gaan. Is een beetje ver gezocht allemaal. Heb ook meerde sites moeten raadplegen voor uitleg van het verhaal. Toen ik dat allemaal gelezen had dacht ik: 'Ja dat is een vet verhaal'. Maar de meeste dingen kon ik helaas niet uit de game zelf halen. Meerdere keren in de game vraagt Booker 'wat is dit'? of 'hoe kan dit'? aan elizabeth, maar ze kan nooit een duidelijk antwoord geven en blijft altijd vaag. Beetje alsof irrational zelf ook de draad een beetje kwijt waren op een gegeven moment. Daarnaast komt Columbia niet zo goed uit de verf als rapture naar mijn mening. Ook de combat voelt erg chaotisch aan en ik heb nooit het gevoel dat ik echt controle heb over de situatie, terwijl ik dat in de eerste bioshock wel had. Dat is ook het grote probleem van infinite. Het is de opvolger van bioshock (naar mijn mening de beste game van deze generatie) dus ga je vergelijken. Ik vind het dan ook jammer om te constateren dat infinite, zowel bij het verhaal, gameplay als setting, onderdoet voor de eerste Bioshock en dat zijn wel de 3 belangrijkste pijlers voor een Bioshock game. Toch nog zeker de beste game die ik dit jaar gespeeld heb.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Gisteren uitgespeeld. Moet zeggen dat ik er nog niet helemaal uit ben. Ik vind persoonlijk dat ze met het einde iets te ver gaan. Is een beetje ver gezocht allemaal. Heb ook meerde sites moeten raadplegen voor uitleg van het verhaal. Toen ik dat allemaal gelezen had dacht ik: 'Ja dat is een vet verhaal'. Maar de meeste dingen kon ik helaas niet uit de game zelf halen. Dit ligt dan echt puur aan je zelf, want ik speelde de game uit en ik had maar 1 vraag die een beetje vaag was. Voor de rest werd alles perfect uitgelegd (Mits je natuurlijk alle gebieden bezoekt en journals vind). Voor de rest word alles goed uitgelegd zoals het hoort in een game. Ze besteden verdomme een heel half uur aan het einde! Ze leggen alles stapsgewijs uit. >Meerdere keren in de game vraagt Booker 'wat is dit'? of 'hoe kan dit'? aan elizabeth, maar ze kan nooit een duidelijk antwoord geven en blijft altijd vaag. Beetje alsof irrational zelf ook de draad een beetje kwijt waren op een gegeven moment. Onzin. Het einde verklaart alles. Incluis Rapture. Irrational wist precies waar ze mee bezig waren, de hele game lang. Speel het nog maar eens uit en huil om alle obvious hints die ze in je gezicht gooien keer op keer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat ik hele hoge verwachtingen had bij de game, maar de game heeft ze absoluut allemaal ingewilligd. Tijdens de game zelf was ik erg op zoek of ik plottwists en mindfucks zou kunnen zien aankomen, maar ze hebben me toch een stuk of 4 mindfucks toegeworpen op het einde die ik totaal niet zag aankomen. En dat is wel heel knap. En columbia is een van de vetste gamesettings die ik ooit heb gezien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net uitgespeeld. Mijn hemel, dit was fantastisch. Het verhaal vond ik fantastisch. De game mechanics waren fantastisch. De setting was fantastisch. De difficulty-curve was ook prachtig. Ik speelde op Hard, en de moeilijkheidsgraad werd echt perfect en bijna continu opgeschroefd het hele spel. In het begin heb je niet heel veel weerstand, maar op het eind was het toch weer vloeken geblazen. Weet dus niet of ik bestand ben tegen de 1999 mode. Ik heb met die hele game maar één probleempje. Columbia hangt toch redelijk ver boven de aardbodem, dus hoe zit het met zuurstof? De lucht zou namelijk toch vrij ijl moeten zijn daar, maar zelfs als je wel gewoon zou kunnen ademen, moet zo veel sprinten en rondrennen niet zó gemakkelijk gaan. Maar goed, dat is een klein muggenzifterspuntje. Ik ga nog een keer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...