Ga naar inhoud

Het Bioshock Infinite topic


DarknessFood

Aanbevolen berichten

  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb hem net uitgespeeld en het is echt een geweldige game! Van het einde heb ik niet alles helemaal begrepen omdat het echt een grote mindfuck is maar ik hoop dat dat misschien iets duidelijker wordt bij de 2de playtrough. Kan nu al niet wachten op de volgende Bioshock!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fantastische game! ----SPOILERS!!!!---- Het einde was fenomenaal, met de kleine link naar rapture, en de uitleg over het deuren idee. Dikkere mindfuck dan Inception op het eind! ----SPOILERS UIT!!!---- sick vet. een van de beste games van de afgelopen 5 jaar! (naar mijn mening..)
Link naar reactie
Delen op andere sites

My brain just exploded. Tering zeg wat een eind. !!!SPOILERS!!! Ik had een vaag vermoede dat Booker misschien Comstock was in een andere Tear. Of elizabeth zijn vrouw of zo. Maar dit alles had ik niet aanzien komen. De diepgang in deze game is echt verbazingwekkend. Neem die keuze in het begin met die hangers. Ik koos de vogel, want vogel betekend over het algemeen vrijheid. Maar het is juist de vogel die Elizabeth gevangen houdt! Redelijk wat referenties ook naar de eerdere bioshocks. Sommige subtiel en andere wat minder. Zo hoorde ik in het fabrieks level Fink een betoog houden over de keuze om een Man of een Slaaf te zijn. SPOILERS OUT
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...