Ga naar inhoud

Het Bioshock Infinite topic


DarknessFood

Aanbevolen berichten

  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Net uitgespeeld. Geen kritiek, buiten dat ie misschien net wat langer had mogen zijn. Ik heb er zo'n 18 uur over gedaan denk ik, maar ik was ietsiepietsie teleurgesteld toen het gedaan was. Bij Bioshock had ik veel minder het gevoel dat ik er nog wat langer had willen rondhangen. Als omgeving heeft Columbia me ook heel erg verrast. Ik had het veel minder indrukwekkend en origineel verwacht dan het uiteindelijk bleek. Big Daddy's blijven echter cooler. Maar als geheel, en fantastische rit. Deze mag gerust GotY worden van mij. Mij enige echte teleurstelling is dat het handyman ventje dat bij de Premium Edition zat zo petieterig klein is. Zelfs die sleutelhanger is 4 keer groter. Wat ben ik daarmee? Die zie je niet eens staan tussen de rest.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem een paar dagen geleden op hard uitgespeeld, ga binnenkort beginnen aan de 1999 mode. Echt een schitterende game, de sfeer die uit de alle kieren van het spel druipt, fantastisch! Het enige wat ik jammer vond was dat ik [SPOILERS] het einde al wel aan zag komen, vanaf het moment dat Booker's neus ging bloeden na het mollen van Comstock en door het braaf beluisteren van elke voxopohone. Dat had dus voor mij persoonlijk niet zo'n impact als ik eigenlijk verwacht had. Dat neemt niet weg dat het de beste game die ik in erg lange tijd gespeeld heb, waarschijnlijk mijn game van het jaar, die season pass gaat er dan ook zeker komen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

De demo's van deze game hebben bij mij erg hoge verwachtingen gewekt, waardoor de uiteindelijke game nogal tegenviel. Een stuk minder interactief, een stuk minder vrijheid, kleinere ''levels'' en ook een stuk minder songbird dan ik verwachte na de demo's en trailers. Dat neemt echter niet weg dat het een erg goede game is met een fantastische setting. Echter komt Infinite niet in de buurt van het veel meer gefocuste verhaal en gameplay, en tegelijkertijd de enorme diepgang die de gameplay en wereld van de originele Bioshock bood. Oh, en ben ik de enige die er van overtuigd is dat het verhaal van deze game, binnen de regels van de gamewereld, eigenlijk nooit plaats had kunnen vinden?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 10 maanden later...
Ik heb het verhaal van Burial at Sea al even bekeken, en ik denk dat het wel het tofst is als je iig Bioshock 1 hebt gespeeld als je Burial at Sea 2 helemaal wilt snappen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
  • 4 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...