Ga naar inhoud

PU.NL KRIJGT BINNENKORT EEN EDIT KNOP!


h0bb1t

Aanbevolen berichten

  • Reacties 328
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

> Door al het gehaast maken bepaalde momenten (bijvoorbeeld de draak die dood gaat) totaal geen impact terwijl ze dat wel hadden kunnen en moeten doen. Klopt kon me weinig schelen. Dat Danny daarna vrolijk op de boten invliegt en euron kennelijk opeens totale ms heeft gekregen maakt het er niet beter op .

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Had meer het idee dat jaime, versie wil vermoorden dat hij nu naar haar toegaat om haar te helpen. Vandaar dat hij ook lijstje opsomt waarom hij een slechte man is ( door versie). Dit denk ik ook zeker, en de kans dat hij haar vermoord zit er natuurlijk ook dik in, maar het is zo flauw om op deze manier het publiek op het verkeerde been proberen te zetten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de andere kant heeft GRRM wel gezegd dat het einde ''bittersweet'' zal zijn, a la LOTR waar ze juist eerst afrekenen met de grote bad guy Sauron, om daarna nog Saruman, die een veel kleinere antagonist is, moeten afmaken.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit. Eerste gedeelte was goed, maar het laatste was belabberd. De echte Cersei, die duizenden mensen opblaast in haar eigen stad, zou geen seconde twijfelen om iedereen voor die poort om te leggen. Het was een bijzonder raar moment om ineens een eergevoel bij haar te introduceren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind niet dat je de relatie tussen Sauron en Saruman kan vergelijken met Cercei en de Night King. Sauron en Saruman werkten samen en waren afhankelijk van elkaars succes. De NK wilde alles en iedereen dood hebben, waardoor hij eigenlijk ook een vijand was van Cercei. John & co. hebben net als Gandalf & co. te maken met twee vijanden, maar die zijn niet aan elkaar gelinkt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ging me meer om de link dat eerst de grotere vijand wordt omgelegd, waarna er nog met een kleinere vijand moet worden afgerekend (los van het feit of die vijanden bondgenoten of niet waren)

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Stel dat in Harry Potter in film 6 Voldemort al werd verslagen (en ook nog door Hermelien in plaats van Harry), en dat het laatste deel weer vrolijk verder ging met de akkefietjes tussen Harry's gang en die van Malfidus. Zo voelt het voor mij een beetje nu. Hmmmm https://i.redd.it/nktqxrxt3tw21.jpg

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja! Ook vreemd dat Darkenmevrouw RECHT voor Cercei's neus gaat staan, BINNEN SCHOTBEREIK! En dan doel ik met de scorpions ook op die laatste draak... Die was binnen bereik... geen twijfel over (De kracht van die cannons is bizar! heel tof gefilmd ook al deed de dwerg iets TE kalm, Hij wil nog steeds niet graag dood... Maar ja inderdaad, wtf is er met die Cercei actie? of .. non actie? Hopelijk krijgen we daar nog een logisch antwoord op. Maar elk concept van een mogelijke Final episode einde, klinkt me iets te "Disney". GoT kan toch geen Disney einde krijgen? x'D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...