Ga naar inhoud

PU.NL KRIJGT BINNENKORT EEN EDIT KNOP!


h0bb1t

Aanbevolen berichten

Ik bedoel, er wordt er bij Arya constant (letterlijk) ingehamerd dat ze nu 'no one' is en haar oude identiteit en projecten (zoals die kill list) op moet geven, maar ondertussen loopt er in die tempel wel gewoon een chick rond die boos is omdat ze denkt dat haar vriendje Arya leuker vindt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 328
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...
  • 1 jaar later...
  • 2 weken later...
Ze hebben geen idee hoe ze Varys moeten schrijven net zoals ze dat niet wisten bij Littlefinger. Het zijn allebei diepe genuanceerde characters met heel veel macht en verschrikkelijk goed geschreven motivaties. Elke stap die ze zetten heeft 20 gevolgen, gevolgen die Dan en Dave niet aankunnen. Ze hebben Littlefinger en Varys gebruikt als mensen die het verhaal voorstuwden, en dat is ook waarom ze nutteloze props zijn sinds seizoen 4.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja want een draak gaat van vuur (een gas) spuwen naar ijs en sneeuw (vaste stoffen) spuwen. Ramon is de reïncarnatie van Newton. >Ik vind het sowieso belachelijk dat de draken vuurspuwen met de kracht van twintig atoombommen, want vuur =/= atoomexplosie Ja want dragon fire is hetzelfde als normaal vuur. Tot nu toe is het altijd zo geweest in deze serie, en nu ineens klagen over explosies. >Ze spuwen vuur uit hun bek, ze kotsen geen kamehameha uit of zo. Jezus Blijkbaar niet he, mafkees.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Om even te ontzien dat King's Landing in het zuiden van de stad geen vlaktes heeft maar de rivier Blackwater Rush én dat buiten de daadwerkelijke stadsmuren er bebouwing en graanvelden zijn. Om even te ontzien dat in het zuiden van King's Landing er helemaal geen vlaktes zijn, maar dat er de rivier Blackwater Rush loopt.*

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar je ziet alleen de laatste 5 minuten van de wandeling Ramon. Je weet niet of ze daarvoor niet misschien toch op een paard hebben gezeten. Misschien zijn ze afgestapt het laatste deel van het pad. Zelfde met Tyrion die weer naar Kings Landing gaat. Ten eerste is het een klein mannetje dat sowieso minder snel loopt, en ten tweede geloof ik niet dat iemand als Cersei dat hele pokke eind heeft gelopen. Daarnaast ziet dit er vetter uit. Altijd wat te klagen man.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het wel heter vuur, wie weet? Je weet dat vuur niet per se geel is mag ik hopen he? Anders ben je nog dommer dan je er waarschijnlijk uit ziet.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat dacht ik in eerste instantie ook, dat ze nog in de stad zelf waren. Maar dat rijmt niet met wat Tyrion en Jon een minuut eerder bespraken ("How many people live there?" "a million, give or take." "So many people cramped in there?"); dit ziet er niet uit als een stad met een miljoen mensen, want met een stadsgrootte zoals in deze frame moeten de gebouwen veel dichter op mekaar staan en kunnen ze het al helemaal niet permitteren om een stukje leeg bos niet te bebouwen. Het klopt gewoon niet.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Ja maar je ziet alleen de laatste 5 minuten van de wandeling Ramon. Je weet niet of ze daarvoor niet misschien toch op een paard hebben gezeten. Misschien zijn ze afgestapt het laatste deel van het pad. Zelfde met Tyrion die weer naar Kings Landing gaat. Ten eerste is het een klein mannetje dat sowieso minder snel loopt, en ten tweede geloof ik niet dat iemand als Cersei dat hele pokke eind heeft gelopen. Dat is gewoon een goedkoop excuus. Als ze het niet laten zien, dan neem ik gewoon aan dat het er niet is (9 van de 10 keer is dat ook zo met D&D). > Daarnaast ziet dit er vetter uit. Altijd wat te klagen man. Ik vind het wel vet, maar dat wilt niet zeggen dat het klopt. Trouwens dat shot waar iedereen zij-aan-zij loopt vond ik hilarisch cliché. De heldenloop.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dat is toch gewoon voor het publiek, de kijker. Voor elke Ramon die hierover zijn azijn jizzt zijn er 99 mensen die het wel een vet shot vinden. Er is ook zoiets als ''het oog wil ook wat''.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
>Dat jij het leuk vindt om puur en alleen naar rauwe actie te kijken prima. Waarschijnlijk hetzelfde als waar jij dit op baseert, slimme.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik geniet ook van de serie. Daarom.mag ik iets nog wel jammer vinden. Het een sluit de ander niet uit Het was meer een reactie de Ramons van deze wereld, dan aan jou. Jij zit niet al 2 jaar te muggenziften op ieder detail dat je kut vindt terwijl je ondertussen jezelf een boekkenner noemt omdat je toevallig de ASOIAF-wiki uit je koppie hebt geleerd. Ik heb waarschijnlijk dezelfde instelling als jij dus mijn discussie is ook niet met jou.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...