Ga naar inhoud

PU.NL KRIJGT BINNENKORT EEN EDIT KNOP!


h0bb1t

Aanbevolen berichten

  • Reacties 328
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kan je lezen? Ik heb letterlijk vorige week zelf gepost "saaie aflevering". Tuurlijk mag iedereen kritiek hebben joh. Ik heb hier enkel commentaar op mensen die letterlijk elke week hele epistels schrijven over wat beter had gekund, tot op het mierenneuken aan toe.. Dat heb ik hieronder nog meerdere keren benadrukt. :))) (heb letterlijk geen commentaar geleverd op eastwoodeagle, omgwtfbbq, of jou. Dat maak jij er van. Ik kan me zelfs in veel van jullie punten vinden.)

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Verder vind ik suggereren goe grrm iets zou aanpakken een beetje nonsens. Zeker zou hij karakters meer verdiepen maar je kan moeilijk je mening ontlenen aan een boek wat je nog niet gelezen hebt. En daar ligt idd mijn probleem. Zie half het internet over het feit heenrollen dat het '''niet meer is zoals het was'' omdat GRRM's materiaal op is. Commentaar op de serie is helemaal fijn, heb zelf ook genoeg zaken aan te merken op de serie, bijvoorbeeld wat jij hier aankaart. Maar het bronmateriaal is al drie seizoenen op dus na vier jaar nog steeds iedere week epistels schrijven over hoe D&D slechte schrijvers zijn en dat het niet is hoe je wilt... We weten het nu wel. Mensen vallen mij nu aan op dingen die ik helemaal niet gezegd heb.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Het was meer een reactie de Ramons van deze wereld, dan aan jou. > Waarbij je "meerdere mensen" zou kunnen reduceren tot Ramon. Zou je svp oprecht even kunnen opkankeren met dat constante, gerichte gezeik op mij? Als je seksueel gefrustreerd bent en wilt neuken kun je het gewoon zeggen hoor lieverd.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Verder vind ik suggereren goe grrm iets zou aanpakken een beetje nonsens. Zeker zou hij karakters meer verdiepen maar je kan moeilijk je mening ontlenen aan een boek wat je nog niet gelezen hebt. Je kunt echter wel vanuit het werk dat hij al geschreven heeft - en dat is nogal wat - redeneren hoe hij het zou schrijven. Maar wat dat betreft is George geen scenarist, dus zou hij alsnog iemand moeten hebben om dat werk tot TV te vertalen.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week: > Ramon gast ga zelf een serie maken dan jezus. Eerstvolgende comment is meer dan 1 jaar geleden. Ziet er niet uit als iemand die elke week zit te zeiken op mensen die commentaar op de serie hebben l.o.l. Kan zelfs nergens mijzelf commentaar op ook maar iemand zien leveren.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Jij zit alleen maar te etteren op mensen die even de tijd nemen om uiteen te zetten wat ze vervelend vonden aan de afleveringen, en daarin negeer je ook de pluspunten die mensen wel benoemen. Ik weet niet of je dat expres doet, om te trollen, of dat je zelf niet eens doorhebt hoe vervelend dat is, maar het is verdomd vervelend. Wat, ik heb nu één keer twee (!) comments aan jou geschreven (zie hieronder), waarin ik irritatie uitte aan het feit dat jij elke week alleen maar zit te zeiken op dezelfde details die niet kloppen volgens jou (altijd het schrijfwerk, komt het op neer). Ik zeik nergens op andere mensen, heb ik meerdere keren benadrukt. En ''alleen maar'' slaat ook nergens op, zoek je vóór vorige week, dan vind je nooit comments van mij die zeiken op mensen? Laat ze maar zien, ik kan ze iig niet vinden. Voor iemand die nog maagd is zoek je nu wel een hele aparte manier om toch eens onder de dekens te mogen Ramon. Foei.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Dat kan ik namelijk wel want ik heb gelezen hoe George schrijft, en ik weet van ASoIaF-lezers hoe goed en gelaagd hij kan schrijven. Goed en gelaagd enerzijds, maar ook nodeloos complex met te veel wereldopbouw die nergens toe dient en een plot dat nu zo verwarrend is dat meneer zelf ook niet meer weet wat hij ermee aan moet. Wellicht helpt het om eerst zelf alle boeken te lezen en op basis daarvan een mening te vormen in plaats van weer wikipedant te doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Meer algemeen snap ik eigenlijk niet waarom fans van de boeken nog altijd hun theorieën projecteren op een serie die vanaf seizoen 1 alleen maar meer van de boeken is gaan afwijken. Geen wonder dat je dan verdrietig wordt. Ja dit zei ik letterlijk, maar werd meteen al bestempeld als trollcomment. Neem je me dan zó niet serieus Ramon?? :(

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...