Ga naar inhoud

Help elkaar met games uitzoeken, de nieuwe editie


SombreroSnor

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kingdoms of Amalur vond ik leuk, maar op een of andere manier vond ik het quest systeem zo vreselijk irritant, dat ik ermee gestopt ben. Misschien later maar weer eens op pakken. @KimJongUn Ja, en zeker alle 2 must haves voor de Wii. Geweldige games, ben nu nog steeds bezig met Xenoblade Chronicles (Bijna 100 uur gespeeld!) Ben van plan om Pandora's Tower te kopen, maar daar wacht ik nog even mee. Iemand nog wat aanraders?
Link naar reactie
Delen op andere sites

The days where MGE would allow you to run morrowind with below the normal system requirements are now long gone. You'll now need a fairly powerful DX9 graphics card to use MGE. To use Distant Land, your graphics card must support at least shader model 2.0. To use distant statics, 256 MB or more of video memory is recommended. Dat is het enige wat ik er van kan vinden, dus zolang ie niet ouder dan pak m beet 4 jaar is, denk ik dat het moet goed komen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik heb wat geld over, en nu zit ik te twijfelen om een game te kopen of een headset. Ik heb nog nooit een headset gebruikt maar ik denk wel dat het handig is, wat zouden jullie doen? en zo ja een game, welke dan? ik twijfel over red dead redemption GOTY.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve mensen, Momenteel zoek ik naar een game om met z'n vieren co-op te doen. Het moet echter wel speelbaar zijn op de laptop van een vriend van me. Die laptop heeft een integrated graphics kaart, Intel 3000 HD geloof ik. Niet geweldig. Het liefst kost het ook zo min mogelijk geld en is het geen shooter. Heeft iemand een suggestie? Alvast bedankt!
Link naar reactie
Delen op andere sites

dus je wilt dat we een console vinden die bij iemand zijn game past? :S Als het andersom zou zijn, had ik voor deze generatie Borderlands 2 genoemd. Ook een leuke game is Alien vs Predator, wat Wouter ook zegt :'( Als je nog een leuke game wilt voor de ps2... Red Faction 2. En Timesplitters Future Perfect, maar die heb ik al te vaak genoemd!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...