Ga naar inhoud

CdAB 62 [LXII] Het leed dat banhamer heet


Tintalya

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Okee meiden, iedereen rennen naar Kruidvat. Zag vandaag dat ze er Game and watch Mini Classics verkopen. Die zijn vrij prijzig in gamewinkels (20 euro ofzo) en bij Kruidvat maar 5 euro en ik kreeg er vandaag zelfs nog 25% korting extra bij. Thanks voor de tip Squall, heb beide Mario Mini Classics weten te scoren. Die dingen gaan echt belachelijk hard!
Link naar reactie
Delen op andere sites

*Groot nieuws op onze voorpagina. Het archiefonderzoek naar de treinkaping door Molukkers is afgerond. De advocaat spreekt van executies. Ook gelezen?* > Als ik heel eerlijk ben heb ik dat overgeslagen. Als acteur heb ik geleerd veel te lezen en me te verbazen over de wereld. Je moet daardoor iets voelen bij een onderwerp en er zelf over willen vertellen. *Zo'n voorpagina is niet iets om je over te verbazen?* > Zeker wel, maar ik weet gewoon te weinig over het onderwerp. Ik heb geen politicologie gestudeerd, en ook op de middelbare school lang niet altijd opgelet. > Ik ben niet achterlijk hoor *Heeft u wel een mening over al die mensen die voetballers uitmaken voor aap of Zwarte Piet?* > Weet je wat helpt? Rustig blijven. *Ander nieuws dan. Turkije kan de stroom van Syrische vluchtelingen niet aan. Amnesty zegt dat we ons als internationale gemeenschap niet druk genoeg maken. Moeten we - moet u daar niet iets mee?* > Maar er is zo ontzettend veel informatie, zoveel erg en zoveel heftig dat je nauwelijks nog weet waar je gevoel zich op moet richten. Je zoekt het daarom dichterbij. Wat in je eigen dorp gebeurt, voelt heftiger dan iets dat aan de andere kant van de aardbol gebeurt. > Het is allemaal naar, maar dit is hoe het werkt. *Heeft u zich wel ingezet voor de actie Sta Op Tegen Kanker dan? Al die BN'ers hebben gisteravond maar mooi voor 30 duizend nieuwe KWF-donateurs gezorgd.* > Precies, zo werkt dat dus. > Ik ben ook gevraagd mee te werken, maar heb er eerlijk gezegd de tijd niet voor gevonden.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...