Ga naar inhoud

CdAB 62 [LXII] Het leed dat banhamer heet


Tintalya

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Ik zat er nog laatst aan te denken; waarom zitten vrouwen - die vervelende feministen, om precies te zijn - nou zoveel te zeuren over hoe vrouwen worden neergezet in games? Antwoord is heel simpel. Het is puur jaloezie, de meeste zijn jaloers dat mannen of vrouwen een virtueel poppetje ook aantrekkelijk kunnen vinden, hoe levenloos het ook klinkt, het gebeurt. Of jaloers dat sommige een hobby hebben die zij niet snappen. De meesten noemen het dan ook een mannenclub, maar er zijn meer dan zat meiden die ook gamen. Misschien niet zoveel als mannen maar ze zijn er en dat is tof. Sommige dingen vinden mannen leuker dan vrouwen en andersom, dit geldt voor hobby's, werk en andere tijdverdrijf. Natuurlijk willen zij dat niet toegeven want "iedereen is gelijk" en dat soort gezwam moeten ze stug aanhouden, anders horen ze niet bij hun eigen clubje. Een clubje overspoeld door onaantrekkelijke vrouwen waar ik mijn hond nog eens niet laat overheen gaan en beta mannetjes. Natuurlijk zitten er ook van die meiden bij die bij het gameclubje willen en dan denken dat ze dan recht hebben op speciale behandeling en andere ongein, alleen omdat ze een vagina en tieten hebben, de zogenaamde "i'm agamuurr gurll xDD" types. Dit zijn dan ook de types die de gemiddelde gamer niet kan uitstaan, man of vrouw, dat doet er geen fuck aan toe. Als jij je normaal gedraagt, je gamepje doet en niet loopt te janken is er geen fuck aan de hand. Niemand is namelijk speciaal of moet je speciaal behandelen. Tenzij het om mij draait, ik ben namelijk een god. Natuurlijk is dit iets wat de gemiddelde feminist niet wilt begrijpen dus kunnen ze alleen woorden zoals onderdrukking etc op hun tumblr of twitter gooien. Daarbij die feministen zijn zo doorgeslagen dat ze niet in de gaten hebben dat een game simpel een acteerspel is. Je hebt voice actors die shit inspreken, mensen die motion capture of animatie werk doen en een verhaal dat geschreven is, ga zo maar door,. Alles wat gebeurt gebeurt alleen in die game, niet in het echte leven, iets wat ik jou niet hoef uit te leggen natuurlijk. Grappige is dat mensen die al niet goed in het hoofdje zijn vaak geen onderscheid kunnen maken met de realiteit en een film/game en gek genoeg kan een gemiddelde feminist dat schijnbaar ook niet. Dat moet genoeg zeggen niet? >Want dit is ook niet hoe de gemiddelde man in het echte leven is. Als een man zegt "mannen worden ook onmogelijk neergezet in games" dan heeft de gemiddelde feminist als antwoord "ja maar dat is een mannenfantasie". Ironisch.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

He het gaat over feministen. Dat zijn allemaal treurige, lelijke wijven met een nare persoonlijkheid. Uit pure jaloezie en de heerlijke insteek dat niet zijzelf misschien een beetje moeten veranderen maar dat alle anderen maar moeten veranderen doen ze dan een beetje naar. Het feminisme is een beetje hetzelfde als zeiken over discriminatie. Het was ooit heel nuttig maar doordat de maatschappij in de laatste 50 jaar ingrijpend is veranderd ten aanzien van minderheden is het volstrekt onnodig en potentieel schadelijk.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het ermee eens dat feministen in deze Westerse democratie eigenlijk niks te zeiken hebben, maar in landen als bijvoorbeeld India (en dan met name in de lagere kasten) is seksediscriminatie nog heel heftig aanwezig. Nu kloppen er meerdere dingen niet in dat land, maar als de Westerse feminist daar nou eens over ging zeuren, in plaats van ''de rijke blanke man die naar haar fluit op een straathoek'', dan zou hun mening tenminste van belang zijn.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...