Ga naar inhoud

CdAB 62 [LXII] Het leed dat banhamer heet


Tintalya

Aanbevolen berichten

@Delta, ooeeeh er zijn 3 mini classics te koop man, je mist er 1. Ben alle Kruidvatten in ZH afgegaan en in het krantje staan er ook maar 3 verschillende. Ze gaan inderdaad erg hard, hoopte dat er meer verschillende waren, maar het zijn er dus 3. DK Junior is erg schaars. In sommige winkels is alles al uitverkocht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

> Lel rond 2:17 kun je der horen dat ze struikelt over der woorden, alleen omdat men weet hoe smerig ze is. https://www.youtube.com/watch?v=m59S9WHjE-0 Ik zat er nog laatst aan te denken; *waarom zitten vrouwen - die vervelende feministen, om precies te zijn - nou zoveel te zeuren over hoe vrouwen worden neergezet in games?* Want alhoewel ze een punt hebben dat de vrouwen in games meestal het perfecte lichaam hebben - veelal een zandloper figuur, grote borsten, prima gezicht, etc. - en dat het bekende *man redt vrouw* scenario vaak terugkomt, worden mannen in games ook niet vaak zeer onrealistisch neergezet? Groot en gespierd, macho, weet altijd raad, redt de vrouw, knalt hele legers aan vijanden overhoop, is John Woo in spe, is ultra-intelligent, etc. Want dit is ook niet hoe de gemiddelde man in het echte leven is. Historisch gezien worden mannen en vrouwen al sinds de tijd van de oude Grieken en Romeinen - eigenlijk zelfs al sinds het begin van de menselijke maatschappij - in kunst en cultuur neergezet als perfecte figuur, terwijl de mens die het maakte dat niet was. Neem de oude beelden uit de Greco-Romaanse culturen, de vitruviaanse man van Davinci, de talloze schilderijen van ontelbare kunstenaars waar de man of vrouw wordt neergezet als held, heldin, goddelijk, etc. In principe zijn games hedendaags een voortgang van een duizenden jaren oude gewoonte van de mens. Stelletje goedheilige zeikerds.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarnaast - en dit had ik volgens mij al in een vorig CdAB gezet -, de mensheid is gebouwd of geslachtsgemeenschap erotiek. Ze kunnen wel stellen dat de man *vieze, zwetende, schetende, door-sex-geobserdeerde zweinen* zijn, maar vrouwen zijn niet veel beter. Volgens mij waren vrouwen zelfs veel smeriger dan mannen, met betrekking tot persoonlijke verzorging en onderhoud van hun huis of werkplek. (Ik heb genoeg vrouwen gekend die dit feit kunnen aantonen en mannen waartegen dit afgewogen kan worden.)

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou word je verdomme op TV ook nog overladen door Giro 555, Stichting Lepratelgen, Help Mijn Kind Heeft Kankerfonds, Stichting Ontlaad Uw Maandsalaris Aan Kinderen In Afrika Die U Nooit Zult Ontmoeten, etc. En dan heb je bij die reclames voor arme kindertjes in Afrika ook nog zo'n lief, zoet Nederlands kindje die de *voice-over* doet, zodat zwak emotionele ouders of van die vervelende etters die de reclames gaan napraten om hun emotioneel zwakke ouders over te halen.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Andrist misschien? Oorspronkelijke dee van feminisme is dat vrouwen het slechter hebben ten opzichte van mannen. Tegenwoordig richten de meeste weldenkende feministen hun pijlen eerder op seksisme etc. waarbij ze wel degelijk erkennen dat ook mannen daar last van kunnen hebben. Wat dat betreft is de naam wel een beetje ongelukkig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed, het was misschien een ietwat generaliserende term, maar de feministen in het westen hebben meer rechten en vrijheden dan die in de andere regio's die ik heb opgenoemd, en ze zeuren meer dan dat ze ware problemen oplossen. Het feit dat ik bij het horen van het woord ''feminist'' al gelijk denk; *''daar gaan we weer..''*, is veelal te danken aan deze bokkepootinas.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...