Ga naar inhoud

welke gratis game is het coolst?


koen1999

Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ben nog maar een jonge gamer. Heb geen SNES, geen NES, enz omdat ik heel wat gratis games kreeg bij de aankoop van de 3DS zoals Super Mario Bros. Ik heb het spel wel uitgespeeld ja, maar ik merkte dat wanneer er wel een save knop bij zou zitten dat ik er zélf meer plezier aan zou hebben. Zou kunnen komen omdat ik meer van de omgeving wil genieten, of de gameplay in plaats van het ergeren aan een obstakel waar ik nooit verder kom, waardoor ik de hele game opnieuw kan spelen. Maar het lijkt mij eerder dat het gewoon aan wanneer je ging gamen ligt. Games worden wel simpeler dan dat het vroeger was, valt niet te ontkennen. Maar je moet er nu maar van houden. Voor de oudere gamers die ooit een SNES bijvoorbeeld hebben gehad is het erg jammer dat er nu nog weinig moeilijke games op de markt te vinden zijn, maar zelf speel ik persoonlijk het liefst een game op easy dus die moeilijke games zou ik toch niet kopen. Maar zoals andere onder mij ook al zeiden, ligt natuurlijk ook aan de game.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook nog maar een jonge gamer (18) dus ik heb niet veel ervaring met de moeilijkheidsgraad van oude games. Ik ben wel erg blij dat ze in veel games tegenwoordig verschillende moeilijkheidsgraden hebben. Ik houd persoonlijk wel van wat uitdaging, maar ik heb inderdaad niet altijd zin om voor elk stukje vooruitgang te knokken. Soms wil ik liever met relatief weinig moeite door kunnen spelen, en, zoals je zegt, opgaan in de wereld, het verhaal ervaren. Veel doodgaan haalt me daar uit. Gelukkig zijn er voor mensen die een constante uitdaging willen steeds meer echt moeilijke modes, denk Legendary in Skyrim, waarin je in het begin met moeite twee wolven aan kan zonder follower. Of perma-death modes zoals recent Dead Space 3. Het kan soms leuk zijn, alleen het probleem met perma-deaths voor mij is dat ik altijd door ga in de delen zonder vijanden (DS3 bijvoorbeeld het ijs opklimmen met brokstukken die op je vallen, net niet goed springen etc). Voor degenen die er des ondanks van genieten, good for you. Ik ben in ieder geval blij met de keuze.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een heel goed punt. Ik zat met bijvoorbeeld Tomb Raider echt diep in het spel, en op normal ging ik dan ook weinig dood (vooral in de rivier vaak). Maar de keren dat ik wel een paar keer op dezelfde plek doodging, haalde me echt uit de beleving. Dan moest ik opeens meer focussen op het spelen, dan het beleven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...