Ga naar inhoud

welke gratis game is het coolst?


koen1999

Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Goed punt wat Twan zegt, maar ik ben zelf iemand die toch uitdaging wilt. Ook in games waar het om de beleving draait haal ik de meeste satisfaction uit het behalen van een moeilijk stuk, de beleving behoud ik toch wel. Misschien dat daarom Dark Souls zo'n beetje mijn favoriete serie is geworden, gewoon omdat ik wat uitdaging zocht om mijzelf te pushen, en Dark Souls bood dat mij. En aan alle mensen die meteen op easy beginnen: shame on you. Ik heb een vaste klant die het syndroom van down heeft en pas een halfjaar een PS3, maar die speelt ook elke week een spel uit (batman, uncharted etc.) voor hij elke zaterdag een nieuwe koopt van een 10tje, en dat zal wel op easy zijn dus verwacht ik van jullie 'gamers' hier dat normal wel te doen zou moeten zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat die man elke zaterdag als vaste klant komt wanneer ik sta, en we hebben altijd wel even een kort gesprekje (meest aardige en onschuldige man die ik ooit heb ontmoet) en hij speelt ze uit. Ook haalt hij vaak vervolgend, bijv. Arkham City een week na Arkham Asylum.
Link naar reactie
Delen op andere sites

nee je bent niet de enige die zo denkt ik game sinds we thuis een ps1 kregen en ik merk ook dat de meeste games tegenwoordig te makkelijk zijn dit komt waarschijnlijk ook doordat er vroeger nog niet echt online multiplayer was waardoor de singleplayer altijd wel een uitdaging was en niet aanvoelde als een lange tutorial voor de mp. Daarnaast denk ik ook dat games makkelijker worden omdat we al zoveel games gespeeld hebben we weten gewoon hoe je een game moet spelen en bieden ons daarom weinig tot geen uitdaging meer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...