Ga naar inhoud

CDAB 31 [XXXI] De vinger lik


marCiano

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gelukkig heb ik nog een zak chips bij me werk-PC liggen (waar ik deze post heb geschreven) Ik ben inmiddels achter dat er een stagiair de verkeerde labels op de geluids-boxen geplakt heeft. De labels waarop "400 watt" stond waren op de boxen van 1200 watt geplakt en de labels waarop "1200 watt" stond waren dus op die van 400 geplakt.

“A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.”  – Master Yoda

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.publico.pt/ciencia/noticia/piramide-subaquatica-ao-largo-da-terceira-nao-existe-1608111 Mijn portugees is niet heel erg goed, maar met wat linken aan spaand en engels denk ik dat de titel zegt: onderwater piramide bij de Terceira baai bestaat niet. Verder wordt er in het artikel duidelijk dat de marine scans heeft uitgevoerd en geen piramide hebben gevonden, oftewel een vissermans hoax. Zou wel vet zijn geweest als het echt waar was....
Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=98876371#post98876371 Kijk jongens, Nederland hoort volgens M$ niet eens onder de Tier 2 en 3 landen XD Ik ben benieuwd wanneer NL 'm eindelijk krijgen. Wat een stelletje klapmongolen daar bij M$, hoe kan je een launch van een nieuw product verneuken? Nou, doe M$ na.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...