Ga naar inhoud

CDAB 31 [XXXI] De vinger lik


marCiano

Aanbevolen berichten

>-zucht- Ga jij je er ff mee bemoeien, ik heb je niets gevraagd gozert. Ga maar terug je hok in. Wooooow, dat is wel heel hypocriet. Jij bemoeit je met Klaasjans fittie met Joepste en Roan, niemand vraagt je dat. Om dan onze Crypt te vragen zich nergens mee te bemoeien lijkt me dan een beetje ongepast. Ga je nu aan mij vragen of ik me hier niet mee wil bemoeien? Hoe toch op man..

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De versneller zelf heet inderdaad LHC, maar daar staat CERN natuurlijk vooral bekent om. Ben op meerdere kruispunten van de versneller in de tunnel geweest. Dit mocht vanwege onderhoud, eind dit jaar gaat die weer aan, en zal je niet zomaar naar beneden kunnen. Deze kruispunten is waar de deeltjes botsen, en de metingen gedaan worden. Zo ben ik bij het meetpunt Atlas geweest, waar het Higgs-deeltje is gevonden, en Angels & Demons is opgenomen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Holy shit, ik heb zovaak gewoon gelijk over de mensen die ik niet mag. Begon ik een tijdje geleden Marcos aardig te vinden, komt ie nu hier mee. Mensen moeten vaker naar mij luisteren. En alhoewel Marcos best een punt over Klaasjan heeft, hij kan best een fanboy zijn, iemand meteen zielig, lelijk en een kneus noemen is natuurlijk ook niet gelijk nodig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dotgears.flappybird. Nieuwe hype in de Play Store maakt mensen aggresief. Simpel kutspel dat je binnen een uurtje kan maken heeft al 5 miljoen downloads. De rage in de comments is niet te stoppen. >Pff Krijg gwn spontane zelfmoord neigingen van dit klote spel-.- >Het is echt een F*KING STOMME SPEL >Als het nie lukt trip je helemaal op di kutspel want t is veep te moeilijk >het is een wonder dat ik de 3 heb gehaald zo onmochelijk gewoon onmochelijk om vee te komen >Je gaat te vaak DOOD en is super SAAAIIII !!!! Ni downloaden!!!!!# >Het is veel te moeilijk dus ik heb em ge ragequit....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk mag iemand een fanboy zijn, ben ik helemaal met je eens. maar de discussies over Ajax is zoveel beter en alles wat met Feyenoord te maken heeft is zo slecht, gaat natuurlijk nergens over. Hij doet namelijk altijd stoer over het een en ander, en toen ik zijn foto zag begon ik spontaan te lachen en zag ik wat voor zielepootje er eigenlijk achter die comments zat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een ideaal ''forum'' zouden personen als PlayGames bij aanmaken van hun account een virus in hun pc moeten krijgen, waardoor hun pc onbruikbaar wordt.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...