Ga naar inhoud

CDAB 31 [XXXI] De vinger lik


marCiano

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Ajax is zoveel beter en alles wat met Feyenoord te maken heeft is zo slecht, gaat natuurlijk nergens over. Het gaat inderdaad nergens over, als jij fan van een club bent best, maar in discussie met iemand gaan over een andere club die veel ''slechter'' is is onzin, het is maar een spelletje. Een kutspelletje bovendien. >Hij doet namelijk altijd stoer over het een en ander, en toen ik zijn foto zag begon ik spontaan te lachen en zag ik wat voor zielepootje er eigenlijk achter die comments zat. Dus we gaan mensen hun argumenten beoordelen op hun leeftijd? Wat een bullshit is dat. Stephen Hawking ziet er ook als een achterlijke spast uit maar hij is geniaal. Mensen moeten meer luisteren, in plaats van kijken. En dan klan je best op je tropische eilandje leven en een sexy son of a bitch met tan zijn. Maar je argumenten zijn flut, en ik zou eerder zeggen dat je een stereotypische mocro bent die ruzie zoekt zonder logica of redenering in het spel te brengen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal er niet meer op reageren want op die manier wordt idd het CDBA verneukt. Het is iets tussen Klaas en mij, thats it. Verder beoordeel ik niemand op leeftijd, kan me ook niet herinneren dat ik dat heb gezegd. Correct me if i'm wrong. "Sexy son of a bitch met een tan" sorry maar dat klinkt geen haar beter dan wat ik voorheen heb gezegd over iemand anders.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens jou en Klaasjan, niet tussen Klaasjan en jou. Die gozer kent jou helemaal niks, en heeft ook niks met jou te maken. Jij heb je in een discussie gewurmd zonder dat je er iets mee te maken had.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...