Ga naar inhoud

Super Smash Bros 3DS and Wii U


BoemerHD

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Tja, het is wel een waste inderdaad, maar aan de andere kant, Pokémon Trainer was best sterk door dat hij 3 type Pokémon had. Langzame characters zou je bijvoorbeeld makkelijk aan kunnen met Charizard, maar als je als Charizard tegen Meta Knight moest, was je pretty fucked. En dan zou je in Squirtle kunnen veranderen wat Pokemon Trainer best sterk maakte. Door dat ze de keuze hebben gemaakt voor losse characters is de game wel gebalanceerder.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Balancing is heel belangrijk maar ik vind Charizard een slechte keuze. Ik bedoel van of gaf ons Pokemon trainer met Squirtle en Ivysaur of niks, nu heb je altijd mensen die weer squirtle en/of Ivysaur terug wil. Ik vindt dat ze Pokémon Trainer adden moeten verwijderen en ons Mewtwo hadden moeten geven of een andere Pokémon Rep
Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat me mezelf verbeteren ik had het nog al scheef getypt Ja Balancing is heel belangrijk maar, ik vind Charizard een slechte keuze. Ik bedoel van, of gaf ons Pokemon trainer met Squirtle en Ivysaur of niks, nu heb je altijd mensen die weer squirtle en/of Ivysaur terug willen. Ik vindt dat ze Pokémon Trainer hadden moeten verwijderen en ons Mewtwo hadden moeten adden of een andere Pokémon Rep
Link naar reactie
Delen op andere sites

Luigi - Mr. L Link - Fierce Deity Link Meta-Knight - Galacta Knight Donkey Kong - Funky Kong - Swanky Kong Sonic - Silver - Shadow Olimar - Louie - Alph Pikachu - Pichu - Raichu Zelda - Hilda Lucario - Mewtwo Mario - Frog Mario - Doctor Mario - Metal Mario etc Diddy Kong - Dixie Kong Yoshi - Birdo Marth - Lucina Zoveel mogelijkheden. Zoveel. Al vind ik bij Frog Mario wel dat het meer een eigen character wordt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mewtwo is Lucario. Letterlijk het zelfde, op de bovenste b aanval (of onderste, not sure) na. Dan hadden ze Lucario moeten verwijderen, en dan Mewtwo toevoegen. En Charizard is juist een slimme zet. Squirtle en Ivysaur waren bagger in Brawl, en Charizard was gewoon vet om mee te spelen. Ook hadden Squirtle en Ivysaur geen Mega Evolution, die Charizard wel heeft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is niet bekend hoeveel slots Sakurai wilt gaan gebruiken, wat me ook vreselijk irriteert. Ik vind Gayninja en Charizard persoonlijk een toffe toevoeging. Persoonlijk hoop ik alleen niet dat Bayonetta 2 en en W101 characters in komen (al zie ik W101 wél als een assist trophy, dat zou top zijn). Ze maken ook geen kans want ze willen echt Nintendo characters hebben (first party). En anders zou een Third Party echt 'legendarisch' moeten zijn zoals Sakurai zei.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...