Ga naar inhoud

Super Smash Bros 3DS and Wii U


BoemerHD

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De Nintendo Direct van Smash Bros is afgelopen. Aankondigde characters: Yoshi Zero Suit Samus (Staat nu los van Samus) Sheik (Staat nu los van Zelda) Charizard Greninja Ik had dan ook verwacht dat ze een Leaf-type Pokémon zouden aankondigen, helaas was dat niet het geval. Maar we zien nog wel!

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind ik niet, Pokemon Trainer is irritant vanwege al dat switchen en geen pokemon is echt boeiend sterk. Zo kan je beter focussen en meer characters = beter. Er zullen vast en zeker nog meer character bijkomen, en als ze nog 1 pokemon doen (moeten er niet te veel worden) hoop ik op Sceptile als leaf-type.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik copy/paste maar even van Ninty topic: Awesome stream! Dit wordt maar de game voor beide consoles halen, want de 3DS versie beloofd ook veel! Die find & smash mode klinkt awesome, om online pre-battle zoveel mogelijk power-ups pakken om zo een battle te krijgen met mensen met verschillende boosts zoals speed, special power etc. Ook de nieuwe klinken goed. Greninja is op zich wel tof, Charizard verdient een eigen fighter (overigens kon je ook mega-charizard van Pokemon X zien) en wat losse pakken is ook wel netjes. Goed dat ze Zero Suit Samus apart hebben gemaakt en sterker, maar keek wel op van toen ze zeiden dat die haar expres niet sterk hadden gemaakt. En de data. Tof dat ik de 3DS versie misschien al in de zomer kan spelen, maar jammer dat we nog meer dan een halfjaar moeten wachten op de Wii U versie. Maar goed, hebben ze nog alle tijd om wat er nu goed uit ziet nog beter te maken. Wel betekent dit dat ik de aanschaf van de PS4 nu misschien helemaal verplaats naar 2015, gezien er al genoeg games uitkomen dit najaar, en + Super Smash heb ik weinig behoefte om dan al meteen de PS4 exclusives te hebben, die kunnen wachten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daisy voor peach zie ik niet zitten omdat daisy geen peach is dat is hetzelfde als een Shadow skin voor sonic. Ik heb veel liever dat de Alternate Skins het zelfde karakter zijn in een andere form zoals Bowser - Dry Bowser Mario - Dr. Mario Villager - Female Villager Zelda - Toon Zelda (Gaat waarschijnlijk nooit gebeuren)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...