Ga naar inhoud

PC Fanatics: Post jouw 1337 systeem hier


haisseM

Aanbevolen berichten

  • Reacties 126
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 maanden later...
Mobo: Asus Sabertooth p67 b3 revision CPU: I7 2600K 3,4 stock Case: Cooler Master CM 690 2 advanced GPU: GTX 560 ti x2 SLI SSD: OCZ Vector Series 256 GB HHD: WD caviar blue 1TB Voeding: Corsair Enthusiastseries TX850 V2 Scherm: Samsung SyncMaster 21,5 inch Speakers: Logitech z 623 Muis: Razer Deathadder Toetsenbord: TTe sport meka G unit cherry black Muis mat: Razer Goliatius Headset: Steelseries siberia V2 RAM: Corsair Vengeance 16GB
Link naar reactie
Delen op andere sites

MoBo: een usb3 Asus, weet niet precies welke meer RAM: 8Gb DDR3 CPU: AMD FX-4100 Quad-core (ik weet het, een beetje meh maar ga binnenkort upgraden/overclocken) GPU: Nvidia GTX 660, Overclocked PSU: CM GX 500W (ga ik ook binnenkort upgraden aangezien ik verder wil overclocken) HDD: 500GB (heb nog een externe HDD van een TB) Behuizing: Coolermaster Elite 431 Headset: Steelseries Diablo 3 Headset Toetsenbord: Razer BlackWidow 2013 Beeldscherm: Full HD 1920x1080 LED
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Mobo: Dell/Alienware CPU: Intel Core i7 CPU X980 @ 3.33GHz (12 CPUs) Ram: 3x8 G.skill ripjaws-x (24GB max voor de cpu) GPU: 2x ATI Radeon HD 5970, 2GB PSU: 1200Watt Behuizing: Alienware Area 51ALX HDD: 1x128GB Crucial SSD, 2x3TB CPU is vloeistof gekoeld, de GPU nog ouderwets met fannetjes :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...