Ga naar inhoud

PC Fanatics: Post jouw 1337 systeem hier


haisseM

Aanbevolen berichten

  • Reacties 126
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 1 maand later...
Dit is mijn PC. Niet erg high end maar kan er prima mee overweg. Processor: Intel(R) Core(TM) i5 CPU 650 @ 3.20GHz (4 CPUs), ~3.2GHz Memory: 4096MB RAM Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit Card name: NVIDIA GeForce GT 320 Accessoires: - 1 19" beeldscherm - Logitech G500 Muis - Razer Vespula Muismat - Razer Electra headset - Cheap-ass ding van Packerd Bell, maar werkt goed.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Case : antec 1200 Moederbord : gigabyte z68x-ud3h-b3 cpu : intel core i7 2600K Ram : 8GB kingston 1333MHz DDR3 Grafische kaart : 6970 2GB gigabyte SSD : ADATA AS510S3-120GM-C HDD : Western Digital 1TB black voeding : 650 watt antec green scherm : samsung SyncMaster 24inch toetesenbord : Logitech g19 muis : Logitech g300 stuur : Logitech g27 boxen : Logitech z906 muis mat : 1 trust master gxt muis mat 2 : steel series (onder trust master)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet zo goed wat ik heb, maar ik zal het hier ongeveer neer zetten: Mobo: ASrock Extreme3 (ook met 2 usb 3 slots) CPU: AMD Phenom II X6 1055T met een koeler zo groot als het gemiddelde olieplatform RAM: 1 4gb reepje, geen idee welk merk, dit omdat ik drie ram banken hem kortgesloten en ik dus maar ruimte heb voor 1, op dit mobo kunnen echter geen reepjes groter dan 4gb in een slot. GPU: Sapphire Radeon HD5860 Een Fatal1ty voeding van OCZ als ik het goed heb, 550W Een Cooler Master 500- series Daarbij heb ik nog: Een BenQ HD 22" scherm Een heel goedkope muis en toetsenbord (Ik wil binnekort iets beter halen, heeft iemand nog een betaalbaar advies?) Een Logitech 2.1 setje Een Fatal1ty headset (Niks mis mee voor gaming, er veel waar voor je geld)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...