Ga naar inhoud

Het Battlefield topic


ErieNator

Aanbevolen berichten

  • Reacties 520
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
Tip voor PC spelers: download de game [hier](http://www.skidrowgames.net/battlefield-4-deluxe-edition-multi-full-unlocked.html) (gebruik de MEGA links), dan heb je op de release die 25(!)GB al gedownload en kan je snel aan de slag Donderdag. Als je wil kan je ook de crack installeren en de singleplayer alvast spelen. Als je de game via Origin hebt besteld of je key al hebt, kun je hem ook via Origin pre-loaden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor BF3 was ik premium, heb er nooit spijt van gehad. Weet niet hoe de DLC van BF4 wordt, maar die van BF3 waren dan ook stuk voor stuk goed.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand hier die het spel op de PC speelt? Bij mij crasht BF4 namelijk na zo'n 10-15 minuten random. Het beeld loopt vast en de audio gaat in een loopje van de laatste seconde. Het ligt niet aan mijn computer (volgens de log geeft BF4 zelf een error en mijn computer is tot in den treure getest op stabiliteit), dus ik ben benieuwd of ik de enige ben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...