Ga naar inhoud

Het Battlefield topic


ErieNator

Aanbevolen berichten

  • Reacties 520
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@OMG: Ligt het echt daaraan? In BF3 en de beta had ik dat namelijk niet. Ik speel alleen maar op servers met max 30 ping. (gefeliciteerd met je BF4 pakket. Mogen wij nu je kerstpakket onderling verloten? ;-) @Erienator. Op Siege of Shanghai crashte de game toen ik de laatste pilaar van de wolkenkrabber opblies. De game crashte ook twee keer in TDM en Rush. Ik geloof dat DICE nog een hoop werk te doen heeft. Hopen dat de Livestream er morgen geen last van heeft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag heb ik BF4 op de PS3 gezien. Mijn god wat is dat een afgang tegenover de PC versie zeg! Tuurlijk, de gameplay is het belangrijkste, maar mooie graphics kunnen bij zo'n grootschalige game echt heel veel uit maken. Ik mis gewoon de hele sfeer bij de console versie. Door de mooie graphics lijkt het veel realistischer waardoor het spel veel meer impact op je heeft. Zo is de storm in de map Paracel Storm bijna angstaanjagend op de PC, terwijl het op de console veel minder invloed heeft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog steeds veel crashes en vreselijke netcode. Hoop dat het tegen volgend weekend is gefixt dan kan ik namelijk het hele weekend lekker knallen. Ben wel al level 7 na anderhalve dagen. Die Battlepacks werken trouwens verschrikkelijk slecht want je kunt waarschijnlijk nooit alle camo´s hebben zonder premium of meer voor te betalen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een aantal keer levelution geactiveerd. Geen crash. Ik heb van een youtuber begrepen dat DICE en EA een nieuw soort update systeem hebben waarbij ze server-side updates doorvoeren. Je hoeft dan als client (client-side) niet meer steeds te updaten en ze kunnen sneller en goedkoper updates doorvoeren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vinden jullie van de game tot nu toe?(multiplayer) Als we even niet naar de bugs kijken, vindt ik hem echt facking bruut. Het 'only in battlefield' slogan is meer dan gepast, ik maak steeds momenten mee die ik in geen 1 andere game zou mee kunnen maken. Ook grafisch (pc) ben ik weggeblazen. Heb er nu zo'n 13 uur in zitten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...