Ga naar inhoud

Microsoft raadt Xbox 360 aan voor mensen zonder internet


KingElvis

Aanbevolen berichten

  • Reacties 447
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

MarcusMaximus? Die guy met Deadpool als ava? Veel discussies gevoerd, waarvan enkele op fp, maar kan niet hem herinneren. @Klaas Dead Rising 3 lijkt me onwijs tof, en Ryse ziet er adembenemend uit. Dat het niet 60fps/1080 native weet ik het speelt zegt ook niet dat het lelijker is dan 1080 native/60fps. Het is maar net wat je doet met wat je wel hebt, en Microsoft heeft sinds 2006 al kunnen bewijzen dat ze dat ook kunnen. De verschillen tussen ps3 en x360 bij cross-platformers zijn lang niet zo groot als het zou kunnen zijn als je kijkt naar wat de ps3 qua binnenkant heeft zoals Blu-Ray etc.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind zulke argumenten te veel gissen en gokken, daar ga ik niet alleen een PS4 voor halen en Xbone laten liggen. Er komen mooie titels en voor beide, maar ook erg mooie voor de Xbone. Extra subjectief argument: zelfs als ze alleen maar sequals zouden uitbrengen van goede series, dan zou ik alsnog tevreden zijn, zolang ze er wel co-op in houden. Ik heb een goede vriend waarmee ik van kleins af aan altijd al co-op games mee speel, zo heb ik alle Halo's en alle Gears of War's met hem uitgespeeld (+andere hoop splitscreeners) en ze verveelden nooit, zelfs niet GoW:Judgment die aantal mensen iets te uitgemolken vonden. Het is maar net waar je fanboy van bent en je zal snel gepleased zijn. Dat het uitgemolken is maakt mijn keuze voor Xbox One niet slechter, want als jij even veel fun hebt met een nieuwe serie exclusive als ik met een uitgemolken exclusive, dan is mijn keuze voor mij toch niet slechter? We betalen allebei hetzelfde (qua games) voor dezelfde fun.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Muah daarom ook de nadruk op co-op, als ik Halo en GoW alleen zou spelen zou ik me idd veel sneller vervelen, maar ik game al zeker 10 jaar samen met die maat en het verveelt nooit. Zelfs TMNT:Out of the Shadow die niet erg goed werd ontvangen vinden we fantastisch, al is het ook gedeeltelijk door de oude TMNT op de Xbox.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is zeker zo! Ik haal Killzone dan ook gewoon erbij en een extra controller. al gaat dat me wel 20 euro meer kosten dan die bundel plus ik krijg die camera niet. Maar dat kan me niks schelen. Dus eigenlijk kost het me 20 euro extra en nadat ik te horen kreeg van Neckermann dat ik een Xbox One day one edition met 2 gratis games voor 350 euro krijg kan ik wel leven met die 20 euro extra voor de PS4 haha.
Link naar reactie
Delen op andere sites

UFC is MMA. Mixed Martial Arts. De snelst groeiende sport van de wereld op het moment en echt heel vet om naar te kijken. Omdat het mixed martial arts is komen alle vechtsporten samen. Zoals K1 kampioen Alistair Overeem die ook meedoet en bijvoorbeeld Johny Hendricks een USA wrestling champion die ook in de UFC zit. Iemand zijn arm breken in een submission is alles behalve gay. Of iemand helemaal kapot slaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gladiatoren hadden geen keus. Dat is wel even heel wat anders dan MMA. Bovendien vechten als barbaars zien is gewoon naïef . Het zit in ons bloed. Die mensen in Afrika laten verhongeren terwijl wij zelf lekker elke dag eten is dan ook barbaars. > waarom zou een game spelen die gebaseerd is op een spel? Dat is gewoon raar, ga de sport dan zelf doen ofzo. Gamen is net om de dingen te kunnen doen die normaal onmogelijk zijn Daarom speel ik toch ook Fifa en NBA en UFC? Omdat het voor mij onmogelijk is om in de premier league te voetballen, in de NBA te basketballen en in de UFC te vechten. Ik vind dat gewoon fucking vet om te doen. Ik hou van sport maar omdat ik een kunstheup heb is het gewoon onmogelijk voor mij om het te beoefenen. Daarom kijk ik bijna alle sporten die er zijn en speel ik graag sport videogames.:)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...