Ga naar inhoud

Microsoft raadt Xbox 360 aan voor mensen zonder internet


KingElvis

Aanbevolen berichten

  • Reacties 447
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik zal eens uitleggen wat feiten en meningen zijn. 1.feit 2.feit 3.mening 4.niet kloppend feit. Xbox One controller kost €55. 5.feit dat weinig boeit. 6.niet kloppend feit. Er worden geen grotere harddisks verkocht op dag 1. 7.mening 8.feit, maar dan moet je wel een vita hebben 9.feit, maar als PS plus verplicht wordt voor multiplayer kan Sony dit zo veranderen. 10.feit, maar het eindproduct is wat telt. Bovendien kan Sony voor de reveal wel DRM op de planning hebben staan, maar veranderd door de feedback 11. Publishers mogen zelf bepalen of ze daar gebruik van maken. En als ze dat doen bedenken ze ook wel een systeem voor de PS4. En de DRM was daarentegen goed geweest om cheating en pirating te bestrijden, en had veel mogelijkheden voor devs. Je hebt dus ook wat meningen en niet-kloppende feiten genoemd. Lekker bezig, man.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Iedereen, niet alles wat je zegt is zondermeer waar: 1) Ja, eensch 2) Is slechts theorie. In de praktijk is er nauwelijks verschil 3) Niet veel kleiner. De PS4 is dieper dan de Xbox one, maar weer minder breed. Ze nemen ongeveer evenveel ruimte in. De voeding is wel een punt, al zie ik dat ivm warmte ontwikkeling niet perse als een voordeel. 4) Klopt 5) Vindt ik geen voordeel. Ik wil gewoon batterijen kunnen wisselen en doorspelen 6) Leuk, maar niet noodzakelijk 7) Zelfde variatie, dus geen argument 8) Xbox heeft Smartglass (Al zie ik wel voordelen in remote play) 9) Ik ben ook al lid van XBL (en PS+) dus maakt ook geen verchil 10) Dat geldt voor Microsoft exact zo. Er is te weinig ruimte om hier een volledig tegenargument neer te zetten maar je begrijpt zelf ook wel dat punt 10 van jouw een kul argument is. 11) Dat heb je mis. Sony neemt net zo hard je rechten af. Ik verzamel ook games, maar download er de laatste tijd ook steeds meer voor het gemak ervan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een bullshit dat PS de meeste en vervelendste fanboys heeft. Heb je het onderzocht? Ik wil graag de exacte cijfers hebben van het aantal schreeuwerige kleine kinderen op beide consoles. Dan nog over COD. Het ligt niet aan COD dat er zoveel verschrikkelijke mensen in die community zitten. Het is de meest gespeelde game op de planeet, natuurlijk heb je dan meer randebielen. Let straks maar op bij Battlefield 4, krijg je exact hetzelfde. Net zoals Fifa en alle andere grote franchises.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wat ErieNator zegt. Beide communities zijn goed en hebben goede leden. Ik heb ook op beide netwerken vrienden. Feit blijft dat door het gratis zijn van PSN je daar veel meer echt kinderen vindt die om alles huilen. Het is juist die "extra" groep die PSN minder maakt dan XBL. Straks, met de PS4, zijn we daar ook vanaf, dus nog even geduld. De "gewone" communitie (dus niet op de console zelf) is dan weer weinig verschil.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om de één of andere reden heb ik NOOIT last van kleine kinderen over de headset. Zal wel schelen dat ik geen CoD speel, hè. Maar ja, ik heb het met kut community ook niet over een paar rotte appels, maar over het hele fucking internet de afgelopen dagen. Gefrustreerd zijn ze waarschijnlijk dat er zo weinig over de PS4 komt, maar op elke goed nieuws en slecht nieuws zijn het weer de zelfde soort reacties, en dan ook echt 90% van de comments. Niet alleen op pu.nl, overal. Xbox fanboys zie ik veel minder vaak ergens zo reageren, omdat die gewoon van hun console houden. Wat Sony doet boeit de meesten weinig, als de Xbone maar een goed ding wordt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fanboys vinden altijd een reden om te haten. Voorbeeld (niet serieus bedoelt) : "Haha, sony neemt geen risico en komt alleen maar met sequels en weinig vernieuwende features wat een uitmelkerij" Alleen dat gaan Xbox fanboys dus niet op PS topics spammen. PS fanboys gaan echter wel hun haatreacties op Xbox topics spammen en dat is vreselijk irritant.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is ook weer precies hetzelfde als 7 jaar geleden toen de xbox 360 uitkwam. Sony's console was zogenaamd veel beter en werd de hemel in geprezen. In the end, bijna geen verschil. Ik zie ook geen verschil tussen de verschillende communities. Als al het zogenaamde slechte nieuws over de ps4 ging hadden de xbox fanboys net zo gereageerd als de PS fanboys nu doen. En schreeuwende kinderen vind je overal. Zolang je maar CoD in je console stopt, kom je ze overal tegen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het hardware verschil dit keer groter is dan tussen de ps3 en x360. De PS3 had een krachtigere chip, maar door de ingewikkelde architectuur was het erg lastig om daar goed voor te programmeren. Nu is het zo dat de Xbox One chip en de PS4 chip dezelfde architectuur hebben, maar de PS4 chip krachtiger is. Dat in combinatie met het stukken betere geheugen kan toch een behoorlijk verschil gaan opleveren tussen de exclusives. Als er een verschil gaat zijn, dan zullen we het denk ik één of twee jaar na de release gaan merken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanuit het oogpunt van een programmeur heeft DX meer nadelen dan voordelen, dus ik snap die beslissing ergens wel. Zeker nu DX er mee gaat stoppen denk ik dat Sony dit heeft gedaan om meer creativiteit los te wrikken van de devs. Het kan ook in hun nadeel gaan werken als blijkt dat veel devs te gehecht zijn geworden aan DX, dus dat is nog even afwachten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...