Ga naar inhoud

Microsoft raadt Xbox 360 aan voor mensen zonder internet


KingElvis

Aanbevolen berichten

  • Reacties 447
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik citeer: Independent video games (commonly referred to as indie games) are video games created by individuals or small teams generally without video game publisher financial support. Wat je nu zegt Crypt is dus zeg maar alles wat een Indie niet is. Ik betwijfel me nu ook hoe verre het nog een indie is als het ergens het geld vandaan kan halen om Cryengine 3 te betalen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Welke games heeft PS4 dan zo variërend op dag 1? Ik heb een pre-order staan voor dag 1, maar met 2 multi-platformers. Geen van de exclusives spreken mij aan, en dat zijn er al een hoop bij de Xbox One. En janken zeg, om dat beleid. Daarop janken is slechts een matige reden voor PS fanboys om de Xbox af te kraken omdat ze weinig zelf kunnen verzinnen. Maar goed, ik zal je één reden geven waarom ik veel meer uitkijk naar mijn Xbox dan mijn PS4: De community. Beide games die ik klaar heb staan voor dag één (BF4 en Fifa 14) zijn beide games die ik vooral online wil spelen. Het enige daarentegen waar ik totaal niet op sta te wachten is te spelen tegen en met downies zoals jij (iedereen, niet OMGWTFBBQ) en al die andere mongolen die afgelopen maanden op elk (positief) berichtje van de Xbox One moest zeiken over de PS4 en hoe slecht de Xbone wordt. Ik snap dat het frustrerend moet zijn om nooit iets over die geliefde PS4 te lezen waar je al maanden je krantenwijk voor hebt moeten lopen, maar dat hoef je niet af te reageren op Xbox berichten. Ik kan je meer redenen geven maar ik heb al genoeg getypt voor nu. Bovendien, voor mij is mijn reden al >>> al jouw redenen bij elkaar, want ja, ik zit de komende 7 jaar met die community opgescheept. Tenminste, niet als ik MP's op de Xbone speel. Om nog even te eindigen met een bekend maar o zo waar plaatje: http://realgamernewz.com/wp-content/uploads/2013/06/Sony-Fanboys-They-Dont-Love-They-just-Hate.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook een feit. Zoals de PSsommunity zich heeft laten zien de afgelopen maanden zijn het kutkindjes die alleen maar kunnen janken op de concurrent, zelfs op positieve dingen moeten ze weer slechte redenen vinden om te janken. Mensen zoals jij. Ik ben iemand die veel online speelt en een goede community is hierin belangrijk. Op de xbox heb ik altijd een top ervaring gehad, mede dankzij de goedwerkende Xbox Live vergeleken PSN.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Daar krijg ik straks 2 games voor, wat het voordeliger maakt als ze wat zijn. Ook krijg je er Kinect bij wat meer dan die 100 euro waard is. Ja, veel mensen willen het niet maar ik heb het geld ervoor dus heb niks te klagen. Het blijft een mooi stukje techniek en moet alleen nog goed worden gebruikt in games. 2. Boe-fucking-hoe. Zelfde was deze generatie maar Sony houd niet zo van alles uit hun console halen, zo waren graphics in games afgelopen jaren minimaal tot onzichtbaar verschil. Deze generatie gaat het een race om de Cloud service worden en aangezien Sony hun kop nog in het heden hebben zitten zie ik Microsoft dit beter aanpakken met een goed oog op de toekomst (komende jaren). 3. Ik vind ze allebei lelijk. Grootte maakt mij niks uit. Jou blijkbaar wel dus ik ga er van uit dat je tv-kast is gekrompen? 4. Tja, een tientje verschil inderdaad. Laat ik zeggen dat je er beter voor terug krijgt. Sony kan het weten, die hebben ten slotte de DS4 zo aangepast dat het meer een Xbox controller is dan een DS3. 5. Ik vind batterijen ook prima werken voor gast controllers als ik bijv. met 4 maten op de bank zit. Gaan ook langer mee dan oplaadbare. 6. Nou, je wint, wat ga ik huilen zeg op het moment dat ik mijn 500GB aan geheugen al vol heb gekregen 1 week na launch. 7. de line-up van Microsoft is groter en beter. 8. Ik heb een PSP gehad en nooit gebruikt, omdat ik nergens een handheld nodig heb. Die moet ik, en andere vele mensen die hun handhelds verkochten omdat ze hem nooit gebruiken dus kopen voor 200 euro voor die extra features? En dan heb je het over Microsoft die geldbelust is, terwijl Sony hier een poging doet om iedereen een Vita aan te smeren, waar mensen als jij inlopen. Microsoft, de o zo grote geldwold daarentegen, gebruikt gewoon smartphones, je weet wel, die dingen die meer dan 60% van Nederland heeft, voor hun Smartglass. Niks tegen handhelds hoor, maar ik zie nooit mensen op straat met een handheld, en in je eigen huis heb je consoles. Ik zie weinig redenen voor een PSP tenzij je veel reist bijv. dagelijks met de trein. 9. Xbox Live. Levert al jaren kwaliteit ipv maintenance en leks om vervolgens die te compenseren met gratis games. Ik betaal voor een goedwerkende online service, en die krijg ik al jaren. Games die ik wel koop ik zelf wel. 10. Blijft inderdaad genoeg tijd over aan marketing als je geen tijd besteed aan innovatie. 11. Och wat jammer nou joh, knul, vraag papa maar voor een nieuw ijsje. Oh, wacht, verkeerd gesprek, zo makkelijk door elkaar te halen. Ik zie liever een eindresultaat. Overigens was het game share plan erg innovatief en 10x voordeliger voor de consument (letterlijk). Als ik je dit moet uitleggen moet je misschien eerst maar wat achtergrond opzoeken voor je uit je nek lult.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...