Ga naar inhoud

Microsoft raadt Xbox 360 aan voor mensen zonder internet


KingElvis

Aanbevolen berichten

  • Reacties 447
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@Nicka187 R&C is eigendom van Sony maar ik betwijfel of Insomniac nog van plan is om een nieuwe R&C te maken aangezien ze nu bezig zijn met een Xbox exclusive... En als Sony het door een andere studio zou laten maken zou ik het denk ik minder goed vinden aangezien Insomniac vrijwel alle R&C games heeft gemaakt tot nu toe. Kan alleen maar afwachten en hopen dat er binnenkort wat meer over bekend word.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, maar zelf heb ik die hele sessie amper de controller vastgehouden, dus was Heavy Rain meer echt een film voor mij dan een game, wat goed tot zijn recht komt. Game van 8/9 uur, dat wel. Het is nu dus maar hopen dat Quatum Break de kwaliteit van die evenaart en er voorbij gaat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat dacht ik in eerste instantie eigenlijk wel. En dat zou er best episch uitzien. Helaas zag ik inderdaad ook dat de bovenkant van de XBO geventileerd is. En wat je zegt, het is denk ik niet slim om de XBO bovenop de PS4 te zetten. Het zal gewoon naast elkaar onder mijn TV worden denk ik.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roan, Er is een officieel statement van Microsoft over het Family sharing plan. Waarom gelooft men dan een anoniem commentaar op een site als Reddit? "Give your family access to your entire games library anytime, anywhere: Xbox One will enable new forms of access for families. Up to ten members of your family can log in and play from your shared games library on any Xbox One. Just like today, a family member can play your copy of Forza Motorsport at a friend’s house. Only now, they will see not just Forza, but all of your shared games. You can always play your games, and any one of your family members can be playing from your shared library at a given time."
Link naar reactie
Delen op andere sites

http://pastebin.com/TE1MWES2 Via een nieuwtjes site die als bron dit hadden: http://pastebin.com/TE1MWES2 Natuurlijk kan ik voor geen zak beweren dat dit legit is en ik heb sterk mijn twijfels hierin. Misschien is het zelfs hetzelfde bericht als op Reddit maar die heb ik niet gelezen. Overigens hoopte ik juist meer op vernieuwing dan alleen betere graphics. Gelukkig brent Xbone met Kinect wat vernieuwde features die ook wel http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=sWWZaERtgto#at=526 < daar terug te zien zijn. Zelf kijk ik hier wel naar uit hoor want het ziet er allemaal wel gebruiksvriendelijk uit als het zo simpel gaat als Yusuf dat doet. Overigens gaat het gamen steeds meer naar het internet toe, kijk maar naar Destiny en The Devision. Zulke games ga je steeds vaker krijgen als je nu al de hype rond beide games ziet na een paar trailertjes maanden voor release. Als je het zo bekijkt had die M$ scumbag ergens een punt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dat ook niet de bedoeling is voor welk apparaat dan ook lol. In elk boekje van zulke apparaten staat dat je niks elektronisch erboven mag leggen. Dit de PS4 van bovenkant niet ventileert zal vast niet wegnemen dat ze niet willen dat je er iets op zet. Zelf vind ik grote console onder de tv vetter staan dan een kleine. De ruimte waar mijn xbox nu staat met stapels games er naast is er nu toch, dus een kleiner apparaat dan de Xbox 360 zal bij mij alleen maar lelijker staan, omdat ik dan zoveel ruimte over heb waar allemaal stof steeds zal verzamelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...