Ga naar inhoud

Microsoft raadt Xbox 360 aan voor mensen zonder internet


KingElvis

Aanbevolen berichten

  • Reacties 447
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@ Duck90 Wel het volledige verhaal vertellen he. De PS4 heeft 8 gig GDDR5 RAM geheugen en Xone heeft 8 gig DDR3 geheugen + 30 MB SDRAM wat hem weer een stuk dichterbij de PS haalt. Verder zit er in de GPU niet zo heel veel verschil maar okay laten we zeggen dat Sony 10% sterker staat Spec wise. Dan heb je alsnog het verhaal van Kinect waar iedereen nu een beetje lame over doet, maar dat is gewoon een geavanceerd dingetje en daar kan je echt vette shit mee doen zoals voice commands (bij, volgens mij was het, The Witcher kan je bv spells doen door spraak, dat is toch bruut of niet dan ?) Verder kan hij ook door de manier waarop je zit of reageerd op iets bewerkingen doen, kan je overigens ook uitzetten als je dat fijner vind. Maar mensen zeuren altijd over dat ze meer in de game 'immersed' willen zijn, dit gaat daar gewoon onderdeel van zijn. Dus in the end is het qua aparatuur die je krijgt gewoon ongeveer een gelijk spelletje. Dan ga je kijken naar de games die er zijn en dan zie je dat Xbox het daar op gewoon wint. Neem het niet van mij aan, lees erover, 95% van de 'journalisten' 'revieuwers' etc die er zijn zijn het er mee eens. En een Console is zo goed als de games die hij kan spelen. Geen goeie games, kan je console nog zo goed zijn, dan heb je er nix aan. In the end, staat Xbox nu gewoon weer voor op Sony. Op naar nog meer gekkigheid en reveals en op naar GamesCom! Vanaf 21-08-2013 ^^ Ik ben er iig bij ^^
Link naar reactie
Delen op andere sites

@spyz0r: SdRAM gaat de xbox one niet tot nauwelijks opleveren in games. Enkel bij het opstarten en multitasken (waar het waarschijnlijk voor is) kan het echt een verschil uit maken. De chip van de PS4 is letterlijk 50% sneller dan die van de Xbox One. De Kinect is inderdaad echt een geweldig stukje techniek, maar als je er geen gebruik van wil of gaat maken, dan is het alleen maar duur en vervelend. Bij de Gamescom en al helemaal na de Toyio Game Show weten we pas echt hoe het zit met de exclusives.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en dan wordt 3GB van het geheugen van de Xbox gebruikt voor het OS, terwijl dit maar 1GB is bij de PS4. Dat betekent dus dat er voor games respectievelijk 5 en 7GB over blijft. Het zal nog wel even duren voordat devs daar echt gebruik van gaan maken, maar dat zal Sony zeker in de toekomst ook een flinke voorsprong kunnen geven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens is er echt niks mis met de console die Microsoft levert, maar puur op het gaming aspect (exclusives daar gelaten .. dat is een smaak en dat verhaal is nog niet afgerond) heeft de PS4 echt een erg grote voorsprong. Op het gebied van multimedia (denk aan TV ..) gaat de xbox de strijd dik winnen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

CPU : 8-bit 6502 NMOS (1.79MHz) (NTSC-Model) De CPU die werd gebruikt in de PAL-Modellen, hebben slechts een klokfrequentie van 1.55MHz. RAM: 2KB (16Kb), 2KB Video RAM Kleuren: 52 (24 tegelijk) Sprites: 64 Sprite Grootte: 8x16 pixels Resolutie: 256x240 pixels Geluid: PSG audio Jahahaaaa! Staan jullie van te kijken he!?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mjah met Cloud Computing maakt het RAM eigenlijk niet zo heel veel meer uit. Nu word daar nog niet zo heel veel mee gedaan overigens maar dat word wel echt de toekomst. De GPU is ook alleen theoretisch 50% krachtiger in de praktijk ga je daar een stuk minder van zien. We moeten gewoon wachten totdat we er echt op kunnen gamen/van kunnen genieten. Dan het aantal gigs dat het OS gebruikt zegt ook wel wat over de kwaliteit van het OS dat je mee geleverd krijgt. En uiteindelijk, en dat is hetgeen waar je niet op reageerde, zijn de games op de Xone gewoon de betere. En zoals ik al een miljoen keer heb gezegd, een console is slechts zo goed als de games die hij kan spelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het aantal GB dat het OS verbruikt zegt helemaal niks over de kwaliteit er van. Er draaien maarliefst 3 verschillende besturingssystemen tegelijkertijd op de Xbox One, dat is de reden dat er zo veel geheugen voor nodig is. En dat verschil van 50% zul je waarschijnlijk als bijna 50% prestatieverschil terug zien. Zeker nu heel veel devs al hebben aangekondigd te programmeren voor de PS4 en die versie te porten naar de Xbox One.
Link naar reactie
Delen op andere sites

En zoals ik al eerder heb gezegd zou ik een console kopen voor het gamen. Al die poespas er om heen hoef ik niet of heb ik al in de vorm van Smart TV. En games zijn een kwestie van SMAAK. Daar kun je dus weinig discussie over voeren. Dat is exact het zelfde als zeggen dat groen slechter is dan blauw omdat jij blauw mooier vindt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het helemaal met je eens dat games een kwestie van smaak zijn. Maar dan nog heb je smaken die meer mensen aanspreken dan andere smaken en dat is nu eenmaal zo met Xbox spellen. Ga overal maar luisteren, lezen en kijken... Zelfs PU en Gamekings 'journalisten' zeggen een aantal keer in filmpjes etc dat de Xbox de betere line-up heeft...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gamekings is inderdaad voor kinderen van 12 die te lui zijn zelf wat research te doen. Maar zoals OMGWTFBBQ zegt discussieer ik hier omdat ik het ook wel grappig vind om Klaasie soms bezig te zien, en je zo wel op de hoogte blijft door elkaar. Zelf weet ik geen barst van de binnenkant van zo'n kastje dus zie ik jullie graag discussiëren erover. Ook had ik gister zonder de community lang niet zo snel de nieuwtjes gelezen over DRM. Een van de laatste dingen dat ik hier probeer te doen is mensen te overtuigen dat mijn mening superieur is boven anderen en zei dit ook moeten aannemen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...