Ga naar inhoud

Microsoft raadt Xbox 360 aan voor mensen zonder internet


KingElvis

Aanbevolen berichten

  • Reacties 447
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@roan, ik vond de Dualshock 3 al helemaal niks, maar de 4 lijkt me wel wat fijner! @cyborg, Klopt helemaal, dat is wat ik vervelend vind aan de Dualshock controllers, en heerlijk vind aan de Xbox ontrollers. @roan, Hahahahahah al 2 jaar?! hahahahhhaha dan is wordt het echt een keer einde verhaal met ze.. @OMGWTFBBQ , Neejohh, zo ver gaat het nou ook weer niet! ze brengen nogsteeds een mooi nieuwe spelcomputer op de markt, en niet alleen dat! er zit volgens mij niet echt een kans in dat zij slechtste bedrijf worden.. Hahahaahah ff op iedereen antwoorden ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is geen goed bericht over dat 24 uur online gebeuren. Zijn leugens. Tis gewoon bullshit. Ze kunnen ook continu update als mensen zelf bepalen effe online te gaan. Update die ook. Zijn leugens, zodat je de waarheid niet ziet. Want denk eens na. Als jij NOOIT online gaat. Hoe checken ze dan dat jij used games hebt? Precies, niet. Daarom die 24 uur check. Effe checken dat je games niet used zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

MS is wel een beetje irritant aan het doen. Excuses zoeken om die 24 uurs online in te voeren zodat ze je straks altijd in de gaten kunnen houden. Komen ze met smoesjes als: Jaa dan kan de gamewereld constant veranderd worden. Gast dat kan ook wel zonder dat je één keer in de 24 uur online gaat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol, is iedereen crimineel ofzo dat iedereen zo bang is voor online zijn. Dezer tijd kan iedereen dat toch zo doen. Je had toch ook niet door dat FB jarenlang je websites kon nalopen als je had ingelogd? PS4 kan dat net zo goed al log je zelf in. Dat hij 1x per dag online gaat op de achtergrond kan me echt verdommen. En dat van die used games slaat dan weer nergens op, daar hebben we al een complot theorie topic voor ;) En nee, ik praat het niet goed, ik zeg alleen: why the fuck would you care?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Roan mij zou het een worst wezen of de xbox 1 keer per 24u online moet zijn. Ik heb hier een prima internetverbinding en anders altijd nog mijn telefoon. Het is gewoon zuur voor mensen wie vaak zonder internet zitten, uberhaubt geen internet hebben (denk aan het leger) of mensen wie hem graag mee willen nemen op vakantie. Tevens geeft het niet echt een vriendelijke indruk. Op het moment dat er iemand in de winkel staat en niet kan beslissen, dan ziet diegene allemaal restricties bij de Xbox One, terwijl de PS4 die niet heeft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil best erkennen dat de Xbox meer exclusives heeft. Ook is de Kinect echt een stuk beter dan de Move (maar niks voor mij). Verder zijn de TV features ook erg handig als je zelf nog geen Smart TV of media center/NAS hebt. Op het gaming aspect heeft de Xbox One gewoon minder te bieden. Ze hebben meer exclusives (of je ze beter vindt hangt natuurlijk af van smaak), maar daar blijft het ook wel bij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het echt, dat het allemaal leugens zijn? stelletje naaiers, die MS.. dit is wel echt een nadeel voor heel wat mensen denk ik... en dan indd met die used games, naaiers! ik ben wel echt heel erg benieuwd hoe het gaat aflopen met die Xbox One. Wat moet ik nou gaan kopen ;0
Link naar reactie
Delen op andere sites

Overkamp NL: voordat jij over fanboys lult zal ik als ik jou was minder kleur bekennen. Je lult alleen over de Xbox one in positief daglicht. - Roan: ook een beetje jammer, maar ik snap je punt. Ik zie zelf dat OMG een voorkeur heb. Maar hebben we dat niet allemaal? - JornG: zou je dit ook geroepen hadden als OMG voorkeur had voor Xbox one.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk eerder naar mijn vrijheid. De XOne is gewoon een straf voor jezelf sorry ik hou van mijn vrijheid. Soms speel ik weken niet op mijn console maar op de PC of op tablet en dat verbiedt meneer X-One mij. Als ik nu klaar met spelen ben dan zet ik alles boven uit m mijn tv niet op stand-by te laten. Door MS wil ik geen risico van brand lopen sorry!
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Moeswa De Xbox One is meer dan een console. Het is je huisdier, die moet je toch ook elke dag aandacht geven. Je kan je hond niet zo maar 24 uur lang negeren zelfde als je bij nieuwe Xbox. Gast serieus, dat je Xbox 24h aan moeten laten staan is al zo achterhaalde kul.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...