Marvin Geplaatst: 25 april 2015 Delen Geplaatst: 25 april 2015 De Raging Bitch is erg lekker! Snake Dog was ook wel aardig volgens mij, maar dat is al weer veel te lang geleden om me dat te kunnen herinneren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 25 april 2015 Delen Geplaatst: 25 april 2015 Dit is trouwens ook een van m'n favouriete hier. Komt uit Dominicaanse Republiek. http://coolspotters.com/files/photos/10556/presidente-beer-profile.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 1 mei 2015 Delen Geplaatst: 1 mei 2015 Krombacher is top! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 26 juli 2015 Delen Geplaatst: 26 juli 2015 Die Flying Dogs vind ik ook erg prettig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Killermaikeltje Geplaatst: 27 juli 2015 Delen Geplaatst: 27 juli 2015 We hebben die ook sinds een paar maanden bij de AH ja, maar is even kijken wat dat is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 27 juli 2015 Delen Geplaatst: 27 juli 2015 Ik moet nog altijd wat Flying Dog bier bij de appie halen. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 27 juli 2015 Delen Geplaatst: 27 juli 2015 Ja ik kan hun IPA'tjes ook wel waarderen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 27 juli 2015 Delen Geplaatst: 27 juli 2015 Ik kan jouw ippa'tjes anders ook best waarderen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 28 juli 2015 Delen Geplaatst: 28 juli 2015 Moet je m'n ippon eens zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 28 juli 2015 Delen Geplaatst: 28 juli 2015 Een aantal van mijn favorieten. De Blauwe Tram, Erik de Noorman en de Hillegomse Hangkous http://i.imgur.com/eWVfyXM.jpg De bieren zijn gebrouwen in Brouwerij Klein Duimpje in Hillegom. Quote “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 29 juli 2015 Delen Geplaatst: 29 juli 2015 > Ik moet nog altijd wat Flying Dog bier bij de appie halen. Raging Bitch is wel oké. Voor mij iets te bitter", hou van wat meer kruidigerige IPA's. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 31 juli 2015 Delen Geplaatst: 31 juli 2015 Hee die blauwe tram heb ik ooit gehad! Prima tripel. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LorDHeLiOsS Geplaatst: 31 juli 2015 Delen Geplaatst: 31 juli 2015 Zundert. lekker eentje uit mijn eigen dorp Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyborg Geplaatst: 31 juli 2015 Delen Geplaatst: 31 juli 2015 https://media.saveur-biere.com/6781-14375-product_img_sb3/de-molen-ball-chain.jpg Erg apart is het wel bier dat naar BBQ saus smaakt maar lekker is het zeker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 18 september 2015 Delen Geplaatst: 18 september 2015 Wat vinden jullie van Palm? Zo uit een kratje, dus niet op een terras, vind ik het eigenlijk niet zo veel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 18 september 2015 Delen Geplaatst: 18 september 2015 Palm is niet echt geweldig, niet slecht. Ik had net Schultenbraü weizen, het was niet geweldig, niet slecht. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 18 september 2015 Delen Geplaatst: 18 september 2015 Ik moet deze wel echt halen ook. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 18 september 2015 Delen Geplaatst: 18 september 2015 Ik drink regelmatig de Pandora van de Maximus brouwerij, vind ik tot nu toe de soepelste IPA. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Darklightbulb Geplaatst: 18 september 2015 Delen Geplaatst: 18 september 2015 Goed te drinken. Heb alleen liever Hertog Jan/grolsch Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 19 september 2015 Delen Geplaatst: 19 september 2015 Wel ok. Lastig bier om echt door te zuipen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zumpelvelder Geplaatst: 21 september 2015 Delen Geplaatst: 21 september 2015 Voor een pint Guinness Draught kun je me s'nachts wakker maken! ..maar eigenlijk is bijna alle bier wel lekker. Voor in de zomer de wat lichtere bieren, vanaf de herfst weer lekker sterk en donker bier! ^^ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 21 september 2015 Delen Geplaatst: 21 september 2015 http://eng.winestyle.ru/product_images_new/f/delirium_tremens_2__11098_orig.jpg Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
M4st3rb0b Geplaatst: 21 september 2015 Delen Geplaatst: 21 september 2015 bij gewone krattenpils ga ik voor Warsteiner, maar als het om echt bier gaat ben ik een van de gelukkige die ooit aan de Westvleteren XII heeft gezeten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 september 2015 Delen Geplaatst: 21 september 2015 Dus je lust ook mijn sperma? Goed om te weten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 22 september 2015 Delen Geplaatst: 22 september 2015 Same here. Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.